آوردن خانواده، ویلموتس را در ایران ماندگار می‌کند؟/ خداحافظی با رویای بازی دوستانه تا 2020

با باخت به عراق، شرایط تیم ملی بحرانی شد و آژیر خطر در اردوی تیم ملی و فدراسیون فوتبال به صدا در آمد.

به گزارش دنیای ورزش تورنتو، بعد از باخت دقایق پایانی تیم ملی ایران به عراق، رویای حضور در جام جهانی قطر تقریبا نقش بر آب شد و انگشت اتهامات به سوی مدیران فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس نشانه گرفته شد. معترضان به نتایج تیم ملی از طرفی به عملکرد فدراسیون فوتبال در وضعیت پرداخت به مربی و تدارک ندیدن بازی‌های دوستانه مناسب اعتراض می‌کردند و هم از مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی به‌دلیل اعتراض در زمان نامناسب و پیش از بازی فوق‌العاده حساس گله کردند.

حالا بعد از افتادن در چاه بحران فدراسیون فوتبال مثلا به فکر افتاده و قصد دارد که ویلموتس را در ایران نگه دارد و گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که ویلموتس این‌بار باید با خانواده به ایران بیاید، اما مسئله‌ای که پیش می‌آید این است که آیا سرمربی تیم ملی برای چه مدتی با خانواده‌اش در ایران خواهد ماند؟ آیا مانند گذشته فقط چند روز را در ایران خواهد ماند و بقیه سال را مثل یک انسان همیشه در تعطیلات در کشورش سپری خواهد کرد یا در ایران برای گرفتن امکانات بیش‌تر و برنامه‌ریزی برای آینده در ایران خواهد ماند؟ 

مورد بعدی این است که فدراسیون فوتبال از ابتدای سال تنها دو بازی دوستانه برگزار کرده که هر دو هم پیش از آغاز مرحله انتخابی جام جهانی بوده است و از شروع این رقابت‌های بسیار مهم که مسیر ابتدایی ما برای رسیدن رقابت‌های استراتژیک جام جهانی قطر است، تیم ملی هیچ بازی دوستانه‌ای نداشته است و طبق اخبار حتی لیبریا که در رتبه 152 رنکینگ فیفا قرار دارد هم درخواست فدراسیون فوتبال را برای برگزاری یک بازی دوستانه رد کرده است و طبق این روند، تیم ملی ایران تا سال 2020 هیچ بازی دوستانه‌ای نخواهد داشت. 

جدا از تمام این مسائل تیم ایران در بازی دو بازی اخیر خود بسیار آشفته بوده و بازی نامنظمی را از خود به جا گذاشته است، اتفاقی که در سال‌های اخیر از تیم ملی ندیده بودیم و تیم حتی در بازی بسیار سخت‌تر از عراق، منسجم‌تر و با نظم بیش‌تری از شرایط فعلی بازی می‌کرد. اتفاقی که به‌نظر می‌رسد به این زودی‌ها رفع نشود، آتشش حسابی دامن تیم ملی را خواهد گرفت. 

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1321870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =