۲۴ نفر
۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
دو طرح بنزینی فراکسیون امید منتفی شد

فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: در شورای مرکزی فراکسیون امید با توجه به نظرات کارشناسی کمیته های تخصصی یک طرح سه فوریتی برای لغو افزایش قیمت بنزین و افزایش تدریجی از طریق بودجه سنواتی تهیه شده بود که با توجه به تاکیدات صبح امروز رهبری معظم انقلاب از دستور خارج شد.

سعیدی در گفتگو با خبرآنلاین افزود: طرح دو فوریتی دیگری نیز تهیه شده بود که بر مبنای آن بنزین تک نرخی و با نرخ ۱۵۰۰ تومان عرضه شود که آن هم به دلیل مشابه از دستور خارج شد.
سخنگوی فراکسیون امید گفت: دولت و کلیه نهادهای نظارتی باید بر کنترل قیمت سایر کالاها اهتمام جدی داشته باشند و دولت حمایت از خانوارهایی که دچار سختی در معیشت هستد را هرچه سریعتر عملی کند.

فاطمه سعیدی


سعیدی همچنین گفت: فراکسیون امید طی درخواستی از هیئت رئیسه مجلس خواستار حضور روسای قوا در خانه ملت شده است تا ضمن تعامل و  همفکری با نمایندگان نقایص این طرح برطرف شود.
وی در پایان تاکید کرد: با اذعان به حق اعتراض مدنی نسبت به تصمیمات اتخاذ شده و مرزبندی با جریاناتی که به دنبال سو استفاده از اعتراض هستند از مردم عزیز می‌خواهیم ضمن حفظ آرامش به نهادهای مسئول اطمینان کرده و از بروز اتفاقاتی نظیر خسارت وارد آوردن به اموال عمومی خودداری نمایند.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1321984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =