انجام عملیات برف‌تکانی درختان در کرج/ آماده‌باش ۶۰۰ نیرو

مهرنوشت:رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به انجام عملیات برف‌تکانی درختان، از آماده‌باش ۶۰۰ نیروی این سازمان خبر داد.

پیمان بضامتی پور با اشاره به بارش برف که از نخستین ساعات امروز آغاز شده، اظهار کرد: تا پایان بارش برف نیروهای سازمان در سطح مناطق ده‌گانه به حالت آماده‌باش هستند.

وی به آماده‌باش ۶۰۰ نیرو اشاره کرد و گفت: همین تعداد نیروی در سازمان مستقر است تا در صورت لزوم برای کمک و انجام عملیات برف تکانی به مناطق‌مختلف اعزام شوند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، گفت: درختان پهن‌برگ سطح شهر خزان نداشته و دارای برگ هستند از طرفی برف نشسته که روی برگ‌ها ممکن است سبب شکستگی درختان شود.

وی از شهروندان خواست در امر برف تکانی درختان، نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج را یاری کنند و درخت‌های مقابل خانه‌های خود را برف تکانی کنند.

بضاعتی پور همچنین از شهروندان خواست از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند تا نیروهای مدیریت شهری به‌راحتی بتوانند به نقاطی که دچار بحران است اعزام و رسیدگی‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت حال حاضر شهر عادی و مطلوب است، گفت: پیش‌بینی می‌شود با کاهش دمای هوا در ساعات پایاتی امروز شدت بارش برف بیشتر شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1322462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =