۱۱ نفر
۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
می‌خواهند مردم را از صندوق رأی دور کنند

کمتر از 4 ماه دیگر تا انتخابات مجلس باقیمانده است، انتخاباتی که حتما باید در مسیر افزایش مشارکت مردم در آن حرکت کنیم.

متاسفانه بعد از افزایش قیمت بنزین، برخی نارضایتی ها شکل گرفت و ابهاماتی برای مردم ایجاد شد. با اینکه اصل این حرکت درست بود اما باید نهادهای مدیریتی و مسئولان مردم را نسبت به درست بودن این تصمیم اقناع کنند. انتقاداتی که مردم دارند باید توسط دولتمردان، نمایندگان و دیگر مسئولان شفاف و روشن پاسخ داده شود. 

ما نمایندگان مجلس قول ها و وعده هایی به مردم داده‌ایم و مسئولیت هایی در قبال آنها داریم، دولتمردان هم مسئولیت هایی دیگر دارند، همه باید در کنار هم تلاش کنیم ضمن عمل به مسئولیت هایمان کاری نکنیم اعتماد مردم آسیب ببیند. اگر این مسیر دنبال نشود قطعا باعث دلسردی مردم خواهد شد و بر میزان مشارکت آنها در انتخابات نیز تاثیر می گذارد.

البته ذکر یک نکته ضرورت دارد، در ناآرامی های اخیر برخی رفتارهای هنجارشکنانه هم شاهد بودیم که حکایت از آن داشت که مدیریت این رفتارها و آشوب ها خارج از کشور بوده است. متاسفانه در نتیجه همین آشوب ها بسیاری از اموال عمومی و حتی اموال مردم آسیب دید و از بین رفت. باید با شناسایی و برخورد با این افراد، آسیب های وارد شده به مردم جبران شود. 

دولت هم وعده هایی به مردم داده که نگران شرایط اقتصادی بعد از گران شدن بنزین نباشند، باید همه تلاش کنیم تا این وعده ها محقق شده و دغدغه مردم رفع شود.

خوشبختانه تا به امروز مردم همیشه در مقاطع حساس به پشتیبانی نظام آمده اند و حمایت خود را در انتخابات نشان داده اند. امیدواریم مردم آگاه باشند و اجازه ندهند این اتفاق ها که هدایت شده از خارج از کشور و با هدف بی اعتماد کردن آنها و حتی کاهش مشارکت شان در انتخابات است، آن ها را از حضور در پای صندوق های رای دور کند. 

*نماینده سمیرم در مجلس دهم

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =