ناشران ضامن کیفیت موضوعی کتاب هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در "آیین تجلیل از خادمان نشر استان لرستان" با تاکید بر توجه ویژه مردم به کیفیت کتابهای انتشار یافته، گفت: ناشران بهترین تضمین کننده کیفیت موضوعی کتاب هستند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،محمود ثمینی، در آیین تجلیل از خادمان نشر لرستان که در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار شد، گفت:اهمیت علم بر کسی پوشیده نیست و قاعدتا انتقال علم هم نیازمند به ابزار و امکاناتی است که باید هم به آن پرداخته شود و هم مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود:آگاهی بخشی به انسان ها و انتقال فرهنگ‌ها حتما در گرو  قلم‌زدن، تحلیل کردن و اقداماتی است که همه در سایه کتاب متصور است.

اهمیت نشر و کتاب و نقش آن در رشد جامعه

معاون استاندار لرستان تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب بارها در خلال بازدید از نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب بر اهمیت نشر و کتاب و نقش آن در رشد جامعه و همچنین جایگاه ویژه ناشران در کیفیت بخشیدن به موضوع کتاب ها تاکید فرموده اند که باید به طور جدی مد نظر قرار گیرد.

ثمینی در پایان با اشاره به اینکه موضوعاتی از جمله گرانی کاغذ، موجب ایجاد دغدغه برای فعالان عرصه کتاب شده است، گفت: گرچه عده‌ای معتقدند امروزه و به واسطه تکنولوژی های جدید و فضای مجازی، تمایل به کتاب های کاغذی کاهش یافته اما باید گفت آنچیزی که برای انسان از ماندگاری بیشتری برخوردار است کتاب کاغذی است و دولت با تمام توان از ناشران و فعالان عرصه کتاب حمایت کرده و می کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =