فرمانداران اولویت‌ را برگزاری باشکوه انتخابات قرار دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: برگزاری سالم انتخابات و حضور باشکوه مردم در این همایش سیاسی باید از اولویت‌های مهم فرمانداران شهرستان‌های تابعه این استان در فرصت باقیمانده تا دوم اسفند باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین خوش اقبال در هشتمین جلسه ستاد انتخابات استان کردستان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات بهتر است جلسات این ستاد به صورت منظم برگزار و تمامی بخشنامه های وزارت کشور نیز بررسی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌های استان از این پس باید الویت‌های کاری خود را در زمینه انتخابات متمرکز کنند، اضافه کرد: همچنین لازم است فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان دولت در اجرای این همایش سیاسی به قوانین و مقررات اشرافیت کامل داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان افزود: سلامت و حضور باشکوه مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اولویت کاری ستاد اجرایی این دوره انتخابات است و برای سلامت آن تمامی توان دستگاه های اجرایی بکار گرفته می‌شود.

خوش‌اقبال یادآور شد: مقدمات برگزاری انتخابات در استان فراهم و کلیات زمانبندی برنامه این رویداد سیاسی ابلاغ شده ضمن اینکه از ۱۰ آذر با دستور وزیر کشور ثبت نام از داوطلبان و تشکیل هیات‌های اجرایی شروع می‌شود و این روند تا پایان وقت اداری 16 این ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: سیاست‌های کلی انتخابات تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری، به عنوان سند بالادستی و ملاک عمل ما در این امر مهم و انتخابات پیش رو در دوم اسفند است.

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات کردستان نیز در این جلسه گفت: هیات‌های بازرسی انتخابات در مرکز استان و سهرستان ها تشکیل شده و اطلاع رسانی لازم انجام و کارگاه‌های اموزشی آن نیز برگزار شده است.

شهرام ملکی افزود: انتظار می رود مردم در کنار حضور پرشور در این انتخابات افرادی کارشناس و آشنا به مسائل و مشکلات استان انتخاب و به مجلس بفرستند.

استان کردستان با پنج حوزه انتخابیه دارای ۶ نمانیده در مجلس شورای اسلامی است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =