سفر هیأت تجاری استان البرز به 2 کشور لهستان واستونی

فارس نوشت :بازرگانان استان البرز با هدف گسترش مراودات تجاری به دو کشور لهستان و استونی سفر می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان از اعزام بازرگانان این استان به ۲ کشور لهستان و استونی برای گسترش مراودات تجاری خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده  با هماهنگی  وزارت امور خارجه و اتاق بازرگانی ایران یک هیات تجاری عازم کشورهای لهستان و استونی خواهد شد.

بنامولایی افزود: هیأت‌های اعزامی در جریان این سفر ضمن حضور در نشست‌های تخصصی با فعالان اقتصادی لهستان و استونی از مراکز مهم تولیدی و صنعتی این کشورها بازدید خواهند کرد.

وی اظهار داشت: بررسی همکاری‌های تجاری در زمینه مواد غذایی و مراکز حلال، ساختمان، بازرگانی، مواد اولیه، ماشین‌آلات صنعتی بسته بندی مواد غذایی، IT  و نساجی از اهم  مذاکرات هیات ایرانی با فعالان اقتصادی ۲ کشور لهستان و استونی است.

رئیس اتاق بازرگانی البرز گفت: با وجود دست اندازی‌های آمریکا در مسیر مبادلات اقتصادی کشورمان با لهستان انواع محصولات از جمله خشکبار و داروهای گیاهی به این کشور صادر کرده‌ایم.

بنامولایی یادآور شد: استان البرز به عنوان  معین کشور لهستان تعیین شده و با توجه به تفاهم نامه ای که سال ۹۴ با اتاق بازرگانی استان «سیسیلیا» لهستان منعقد شد، تاکنون پنج هیأت  تجاری از این استان به البرز آمده اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1323931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =