طلای آسیایی بانوی ایرانی با یک حاشیه عجیب!

جماران نوشت: فائره بیشه کلاهی در مسابقات موج سواری قهرمانی آسیا درحالی به مدال طلا دست یافت که فدراسیون انجمن های ورزشی با رویکردی عجیب و سوال برانگیز، اطلاعاتی کاملی از آن برای رسانه ها ندارد!

روز گذشته خبری مبنی بر کسب مدال طلای مسابقات موج سواری بانوان قهرمانی آسیا توسط فائزه بیشه کلاهی در ماده پدل بورد مسافت 500 متر، منتشر شد که منبع اصلی خبر فدراسیون انجمن های ورزشی بود.

این خبر همچنین می افزود که در همین ماده آزاده خلفیان هفتم و ماهان یحیی پور در بخش مردان ششم شد.

موارد فوق حداکثر اطلاعاتی بود که از این خبر در تمامی رسانه ها می توان یافت و خبری بیشتری در این باره منتشر نشد.

برخی رشته های ورزشی از جمله موج سواری، در ایران تحت یک فدراسیون با نام فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت می کنند و اطلاعات رسمی مستقلی از آنها وجود ندارد.

از همین رو، با توجه به اضافه شدن موج سواری به رشته های ورزشی بازی های المپیک 2020 و نبود فدراسیون مستقل بین المللی برای این رشته،خبرنگار ما در تماسی با روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی خواهان گرفتن اطلاعات بیشتری از این رقابت ها، حریفان و رتبه بندی سایر کشورها و... شد اما متاسفانه مسئول مربوطه در روابط عمومی با رفتار زننده ای از پاسخگویی مناسب و در شأن فدراسیون ورزشی یک کشور خودداری کرد!

مسئول روابط عمومی این فدراسیون وقتی با این سوال مواجه شد که مخاطبان این رشته و این خبر بخاطر ارزش مدال کسب شده، طبیعتا خواهان دریافت اطلاعات بیشتری هستند، اینطور واکنش نشان داد: "اطلاعاتی که خبرنگار اعزامی برای ما ارسال کرده در همین حد است و جزییات بیشتری از این مسابقات نداریم ، دوست دارید خبر را منتشر کنید و دوست دارید منتشر نکنید!" و بلافاصله هم تماس را قطع کرد!

بی شک می طلبد موفقیت ورزشکاران رشته های کم مخاطب که طبعا با امکانات کمتر و شرایط سخت تری، به آن می رسند، از سوی متولیان این رشته به شکل خوب و کاملی اطلاع رسانی شود تا شاید شاهد حمایت های مسئولانه و رسانه ای بیشتری از مجموعه متبوع خود باشند نه آنکه با چنین برخوردهای غیرحرفه ای و عجیب، رسانه ها را از خود دور کنند!

255 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1324517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    0 0
    امان از گماردن افراد نا بلد و غیر متخصص در پست های حساس!!! روابط عمومی و اینجور برخورد!!!!! واقعا که!!!!
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    0 0
    افراد بی کفایت و بی مسئولیت را مسئول کرده اند!!!!