حمایت یک فرمانده سپاه از قطعی اینترنت در جریان اعتراضات بنزینی

ایسنا نوشت: مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانطور که در حوزه نظامی استقلال داریم باید در زمینه اینترنت نیز به استقلال برسیم و برای تحقق این هدف باید به دنبال تقویت پیام رسان‌های داخلی باشیم.

سردار علی بلالی امروز دوشنبه چهارم آذر در همایشی که به مناسبت هفته بسیج در کرج برگزار شد با اشاره به اینکه ایران پس از انقلاب توطئه‌های زیادی را پشت سرگذاشته،  اظهار کرد: خوشبختانه هیچ یک از این توطئه‌ها که برای براندازی نظام طراحی می‌شد، از جمله توطئه چند روز گذشته به نتیجه نرسیده است.

او با اشاره به دلیل قطعی اینترنت در حوادث اخیر گفت: اگر اینترنت قطع نمی‌شد آشوب کشور را فرا می‌گرفت. تاکنون به فکر نبوده‌ایم که اینترنت ملی داشته باشیم، در این باره دیدیم که در حوادث اخیر چه بر سر ما آمد.

باید در اینترنت هم به استقلال برسیم

بلالی با بیان اینکه باید در زمینه اینترنت به استقلال برسیم، افزود: همانطور که در حوزه نظامی استقلال داریم باید در زمینه اینترنت نیز به استقلال برسیم و برای تحقق این هدف باید به دنبال تقویت پیام رسان‌های داخلی باشیم.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به اینکه باید در بخش فناوری ارتباطات به جوانان اعتماد کنیم، توضیح داد: جوانان ایرانی در حوزه سلول‌های بنیادی و انرژی اتمی خوش درخشیده اند، پس بهتر است در حوزه اینترنت هم به انها اعتماد کنیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه دشمن به دنبال به چالش کشیدن اقتدار سپاه و قدرت نظامی ایران است، اظهار کرد: ما برای اقتدار هسته‌ای و نظامی کشور شهیدان زیادی داده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم خدشه ای به این اقتدار وارد شود.

بلالی با اشاره به توان بالای ایران در حوزه موشکی، گفت: دنیا تلاش می‌کند توان موشکی ما را به زیر سلطه خود در آورد و با یک برجام دیگر آن را از بین ببرد.

امیدواریم نهضت مقاومت در عربستان حاکم شود

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه باید قدرت منطقه در دست کشورهای مسلمان باشد، گفت: امیدواریم نهضت مقاومت نیز در عربستان حاکم شود تا آمریکا در این کشور حرفی برای گفتن نداشته باشد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه ما باید در راه اعتلای نظام حرکت کنیم، گفت: طی بیش از ۴۰ سال گذشته خداوند همواره پشتیبان نظام بوده و امداد و نجات خود را شامل حال ملت ایران کرده است. با توجه به دستاوردهای ایران در حوزه‌های مختلف همچون فناوری هسته ای، امروز تمام دنیا اقتدار ایران را پذیرفته و به قدرت این ملت باور دارد.

دشمنان از انقلاب سیلی خوردند و درصدد انتقام هستند

همچنین سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و سازندگی کشور اظهار داشت: بسیجیان دلسوز انقلاب بوده و در عرصه‌های گوناگون انقلاب دارای نقش کلیدی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران بسیج را پدیده کم‌نظیر انقلاب اسلامی دانست و افزود: بسیجیان در دوران دفاع مقدس نیز بسیار نقش‌آفرینی کردند و امروز هم برای آبادانی و سازندگی کشور و برقراری امنیت در مرزهای جمهوری اسلامی در حال تلاش هستند. دشمنان از انقلاب اسلامی سیلی محکمی خوردند و درصدد انتقام شکست‌هایشان هستند و تلاش می‌کنند که به انقلاب صدمه بزنند اما قطعاً این آرزو را به گور می‌برند.»

او حضور پررنگ بسیج و بسیجیان را باعث سرافرازی انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: اگر تلاش‌های بسیجیان نبود ما در برابر سیل عظیم دشمنان تاب تحمل نداشتیم و در چند روز اخیر نیز شاهد تلاش‌های خالصانه بسیجیان برای خاموش کردن آتش فتنه دشمنان و حفاظت از انقلاب بودیم. دشمنان به بهانه افزایش نرخ بنزین با استفاده از امکانات، تجهیزات و نیروهای تربیت شده در حقیقت به دنبال ایجاد فتنه‌ای گسترده بودند.»

سردار پورجمشیدیان، هوشیاری و بصیرت مردم ایران را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: «مردم ما ۴۸ ساعته بساط این اشرار را جمع کردند و البته بسیجیان، پاسداران و نیروهای انتظامی نیز بسیار قاطعانه در مقابل این اغتشاشگران ایستادند.»

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1324545

برچسب‌ها