پورمختار: جبهه پایداری می‌خواهد کاندیداهای خودش در انتخابات موفق شوند

نماینده اصولگرای مجلس گفت: جبهه پایداری علاقه دارد تا کاندیداهای وابسته به خودش موفق شوند و این موضوعات در ایجاد اختلافات بین اصولگرایان موثر است.

محمدعلی پورمختار در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین، درباره اختلافات میان اصولگرایان گفت: نقاط مشترک وجود دارد و صداهای مخالفی که به گوش می‌رسند ناشی از اختلاف سلیقه‌هاست نه اختلاف در مبانی و اعتقادات. به نظر من تنها اشتراکات عمده‌ای که بین نیروهای اصولگرا وجود دارد همین اشتراکات انقلابی بودن و وفاداری به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و ولایتمداری است. اکثریت اصولگرایان دارای چنین دیدگاه‌هایی هستند.

»»» در همین رابطه: 

پورمختار:‌ شاجا که با زور نمی‌تواند بین اصولگرایان وحدت ایجاد کند

وی افزود: اما مسائل مختلفی هم وجود دارد که بر این اشتراکات سایه می‌اندازد و باعث اختلافات می‌شود، افرادی که می‌خواهند دایره خودی‌ها را محدود کنند و به جای جذب حداکثری به دنبال جذب حداقلی هستند.

پورمختار در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از گروه‌هایی که به جای جذب حداکثری به دنبال جذب حداقلی هستند، جبهه پایداری است؟ گفت: نه. این حرف من تنها معطوف به این طیف نیست و می‌تواند توسط هر فردی انجام شود. در نهایت این جبهه هم علاقه دارد تا کاندیداهای وابسته به خودش موفق شوند. این موضوعات همگی در ایجاد اختلافات موثر هستند.

این نماینده مجلس درباره اینکه پایداری‌ها خود را اصولگراتر و بقیه را غیراصولگرا می‌دانند نیز گفت: این نگاه هم وجود دارد، اما معتقدم این ارزش‌ها و اصولگرا صد درصد بین اصولگرایان مشترک است. این مسائل ایجاد شده ناشی از آن است که برخی روش‌های رسیدن به این آرمان‌ها را محدود کرده‌اند و یک سوی دیگر نیز فضا را بازتر می‌بینند. این اختلاف دیدگاه طیف‌ها است که من به آن ایرادی وارد نمی‌دانم. در واقع  هم اختلاف نظرهای سیاسی وجود دارد، هم غیرسیاسی.

۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1324667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =