وقتی فدراسیون هم به قراردادش پایبند نیست

دنیای ورزش تورنتو نوشت:جنگ فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس به اوج خود رسیده و به نظر می رسد به زودی اتفاقات جدیدی هم رخ دهد.

اولین بار قبل از بازی با عراق بود که شایعه جدایی ویلموتس از تیم ملی به گوش رسید ولی در آن زمان تصور می شد مربی بلژیکی در صورت پرداخت مطالباتش دیگر مشکلی ندارد و همکاری او و تیم ملی ادامه خواهد داشت. با این وجود شکست مقابل عراق و بازگشت سریع ویلموتس به بلژیک بار دیگر وضعیت او و فدراسیون را دچار مشکل کرد. در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر مذاکره فدراسیون و برانکو شنیده شده، اخباری که فعلا از سوی هر دو طرف تایید نشده و فدراسیون هم در بیانیه ای اعلام کرد اخبار را تایید یا تکذیب نمی کند تا مشخص شود اتفاقاتی در حال وقوع است ولی فدراسیون مانند گذشته اخبار را پنهان می کند و با مردم رفتار صادقانه ای ندارد.

فدراسیون در چند روز اخیر در تلاش بوده تا از ویلموتس بخواهد طبق مفاد قراردادش راهی تهران شود تا در صورتی که او به این موضوع عمل نکرد بتواند قراردادش را فسخ کند ولی  اخبار مذاکره با برانکو در صورت اثبات می تواند به ویلموتس دست بالا را بدهد که فدراسیون به قرارداد سه ساله ای که با او بسته پایبند نبوده و بعید نیست همین موضوع باعث گرفتن غرامت از فدراسیونی شود که این روزها اصلا از نظر مالی وضعیت مناسبی ندارد.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1324698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    7 0
    پول مربی رو نمیتونید جور کنید روی گنج خوابیدیم کاسه گدایی ب دست