شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور در کردستان مهیا شده است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات پرشور در کردستان فراهم شده است و مردم استان با شور و اشتیاق خود را برای حضور حداکثری در انتخابات آماده می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین خوش اقبال در همایش فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات استان کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل صادره از سوی وزارت کشور و بر طبق برنامه روز شمار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه هفته آینده فرآیند رسمی این دوره از انتخابات آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این راستا فرمانداریهای مراکز حوزه انتخابیه آمادگی لازم را جهت ثبت نام داوطلبین از تاریخ دهم لغایت شانزدهم آبان ماه سال جاری دارا هستند.

خوش اقبال خاطر نشان کرد: استان کردستان با پنج حوزه انتخابیه، دارای شش نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان تاکید کرد: در این خصوص ستاد انتخابات استان با بهره گیری از کلیه ظرفیت ها زمینه مشارکت مردم را در این رخداد مهم سیاسی در چارچوب قانون فراهم نموده است.

وی گفت: مجریان انتخابات استان همگام با هیات های محترم نظارت شورای نگهبان سلامت و صیانت آراء مردم را به عنوان حق الناس، وظیفه خود دانسته و رعایت مر قانون را فصل الخطاب همه دست اندرکاران انتخابات میدانند.

خوش اقبال در پایان ضمن تقدیر از حضور مردم در تمام برهه های حساس انقلاب اسلامی از کلیه افراد علاقمند و توانمند دعوت کرد که در این رقابت سیاسی شرکت نموده و زمینه را برای مشارکت حداکثری و توسعه روز افزون استان و کشور را فراهم کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1324770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =