اسماعیل فلاح، مستقیم از لندن به میدان انقلاب

اسماعیل فلاح گزارشگر اخبار سیما که اخبار مختلفی درباره حضورش در لندن منتشر شده است از ۶روز قبل به تهران برگشت.

فاطمه پاقلعه‌نژاد: اسماعیل فلاح گزارشگر اعزامی واحد خبر به لندن که مستندهای مختلفی درباره بدی‌های مهاجرت ساخته، در یک ماهه گذشته به دلیل بازگشت به لندن و ترک محل خدمتش در تهران خبرساز شد. ویزای بلندمدت او برای زندگی در انگلستان این گمانه را که او هم مثل همکارانش میرورزنده و صمدی مهاجرت کرده یا پناهنده شده است را سر زبان‌ها انداخت اما او مدام این خبرها را تکذیب می‌کرد.
این گزارشگر قدیمی که یکی از خبرگزاری‌های اصولگرا در گزارشی انتقادی حملاتی تند به این رفتارش داشت، حالا چند روزی است که به تهران برگشته و روز گذشته یکی از حاضرین در راهپیمایی در حمایت از حافظان امنیت تهران بوده است.
او در دو سه روز گذشته چندباری هم راهی ساختمان رسانه ملی شده است. از درون سازمان گفته شده دو راه تسویه حساب و خرید خدمت یا بازگشت به محل خدمتش را پیش رویش گذاشته‌اند.
اگرچه گزینه بازخرید از سوی فلاح تکذیب شده است.

فلاح که بیش از ۷سال در لندن به عنوان گزارشگر دفتر ایران خدمت می‌کرد، دو ماه قبل بار دیگر راهی این شهر شد. او با استفاده از قانونی در انگلستان که اگر ۵سال متوالی یک فرد قادر به دریافت ویزای کار شود، می‌تواند صاحب ویزای اقامت دائم در انگلستان باشد، به واسطه سال‌های طولانی فعالیت در دفتر لندن، صاحب چنین فرصتی شده است. 
چندماه قبل فلاح که ۵سالی بود در تهران حضورداشت، دوباره برای زندگی به لندن برگشت و این بازگشت او خبرساز شد. اسماعیل فلاح که معمولا تندترین گزارش‌ها علیه دولت انگلیس را می‌گرفت و منتقد معضلات مهاجرت بود و حتی در دوره تحریم‌های حدود سال۲۰۱۲ بارها انتقاد کرده بود به خاطر تحریم‌ها بیش از دو سال با خانواده‌اش نتوانسته به ایران برگردد، با این تصمیم به رفتن، در راس اخبار قرار گرفت. 
او البته مدام از ماموریت اداری برای سفرش استفاده کرده و شایعاتی درباره همکاری این گزارشگر واحد مرکزی خبر با دفتر اسلامی لندن شنیده می‌شد. بعد از این حواشی و گزارش‌های منتشره اما فلاح به تهران برگشته و روز گذشته به راهپیمایی مردم تهران در میدان انقلاب رفت.
او البته مستندهایی هم در دست ساخت دارد و احتمالا حضور در مراحل تدوین آنها در کنار مشخص کردن وضعیت خدمتی اش در رسانه ملی دلیل حضورش در تهران است.
258258
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1324861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    13 0
    با رانت و پول ملت رفته برای خودش توی انگلیس زندگی درست کرده اگه انگلیس بده و او در مورد آن گزارش تهیه میکرده پس خیلی اشتباه کرده رفته
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    8 0
    اگه راهپیمایی شرکت کرده و عکسشم منتشر شده حتما ازش خواسته شده.
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    7 0
    خانواده در لندن منتظرن او اومد فقط در تظاهرات ضد اسکتبار شرکت کند و برگردد!
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    9 0
    فقط حمید معصومی نژاد ررررررررم
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    5 0
    جيبش اينجاست ولي جاي عشق و حالش لندن
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    9 0
    اومدم دو تا فيگور ضد استكباري بگيرم جيبمو پر كنم بر گردم برم حال و هول در اطراف لندن