محمود ثمینی : انسجام، هماهنگی و فهم مشترک در برگزاری انتخابات بسیار مهم است

ایرنا نوشت: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مجریانی که در جریان انتخابات تخلف کنند حتی در شب انتخابات هم برکنار خواهند شد چراکه سلامت، مولفه مهم برگزاری این رویداد بزرگ است.

محمود ثمینی روز چهارشنبه در آیین افتتاح ستاد انتخابات استان و دیدار با فرمانداران افزود: اعلان های مکرر و هشدار لازم به دست اندرکاران انتخابات داده شده تا این رویدادمهم، شفاف و قانونمند برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ستاد انتخابات دهم آذرماه با ثبت نام نامزدها به صورت رسمی آغاز می شود اظهار داشت: کمیته های مالی و پشتیبانی، حقوقی،‌امنیتی، اطلاع رسانی، فناوری اطلاعات، حراست و استعلامات، و آموزش تشکیل و جلساتی نیز با آنان برگزار شده است.

وی ادامه داد: همه مصمم هستند انتخابات قانونمند، پرشور و بدون حاشیه برگزار شود و با صراحت به همه مجریان اعلام کرده ایم که چنانچه اصل بی طرفی را رعایت نکنند حتی در شب انتخابات نیز برکنار می شوند.

مجریان انتخاباتی با هرنگرشی بر مدار قانون حرکت کنند

معاون استاندار لرستان همچنین با تاکید بر برگزاری انتخاباتی به دور از شبهه تصریح کرد: سیاست مدیر ارشد استان و ستاد انتخابات، ایجاد فضای پرنشاط و در عین حال سالم انتخاباتی است.

ثمینی افزود: مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید با هرنگرش سیاسی که دارند بر مدار قانون حرکت کنند و خود را در معرض تهمت قرار ندهند چراکه برای ما تفاوتی ندارد چه افرادی به مجلس راه می یابند.

وی با بیان اینکه دموکراسی مردم سالاری دینی از مسیر انتخابات می گذرد تصریح کرد: انسجام، هماهنگی و فهم مشترک در برگزاری این رویداد سیاسی بسیار مهم است چراکه با فهم یکسان از قانون می توان اجرای صحیحی داشت.

وی اظهار داشت: بنابر قانون، وزیر کشور می تواند برای نظارت بر حسن انجام انتخابات، بازرسانی را به سراسر کشور اعزام کند که این هیات های بازرسی بازوان توانمندی برای برگزار کنندگان در استان ها و شهرستان ها هستند.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1325200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =