حزب الله: فورا باید دولت لبنان تشکیل شود

تسنیم به نقل از رسانه‌های لبنانی، نوشت: جانشین دبیرکل حزب الله لبنان با بیان "هیچ کسی نمی‌تواند راه حلی را بر لبنان تحمیل کند" بر ضرروت تشکیل فوری دولت تاکید کرد.

شیخ نعیم قاسم جانشین دبیرکل حزب الله لبنان گفت: بعد از استعفای دولت کالاها گران شد و شاهد تورمی بی سابقه بودیم. همچنین لیره لبنان یک سوم ارزش خود را تقریبا از دست داد و برخی از شرکت‌ها و مؤسسات اخراج کارگران و کاهش حقوق آنها را آغاز کردند.

وی گفت که بحران همه مردم را بدون استثناء تحت تاثیر قرار داده است و در چنین شرایطی آیا نیاز نیست که دولت برخی از اقدامات را برای حل مشکلات مردم انجام دهد؟

نعیم قاسم اظهار داشت: وقتی بحران همه ملت لبنان را تحت تاثیر قرار داده است هیچ سیاستمداری نباید به پیروزی خود یا پیروزی حزب خود فکر کند. 

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان افزود: دولت‌های قبلی در لبنان سیاست‌های مشخصی برای اداره کشور نداشته اند و تراکم مشکلات کشور را به مرحله انفجار اجتماعی و اقتصادی رسانده است.

وی درباره تحولات اخیر گفت: ما به مرحله ای رسیدیم که باید طرف‌های داخلی در لبنان تصمیمی قاطعانه اتخاذ کنند.

نعیم قاسم با بیان "هیچ کسی نمی‌تواند راه حلی را بر لبنان تحمیل کند" گفت: کسی که مسئولیت پایان دادن به بحران را بر عهده دارد نباید به دنبال تلف کردن وقت باشد و منتظر بنشیند زیرا مسائل روشن شده است و کشور به دولتی نیاز دارد تا به ساحل امنیت برسد.

23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1325949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =