از "سوپرمارکت اینترنتی اکالا" ارزان خرید کنیم!

سوپرمارکت اینترنتی اُکالا به‌عنوان بزرگ‌ترین سوپرمارکت آنلاین در تهران، کرج و مشهد در بخش خرده‌فروشی، تبدیل به یک برند معتبر و قابل‌اعتماد توسط مشتریان خودش شده و رشد قابل‌توجهی را به دست آورده است؛ به‌نحوی‌که در حال حاضر، پربازدیدترین سایت خرید و فروش محصولات افق کوروش است و روزانه میزبانی صدها هزار بازدیدکننده را بر عهده دارد.

اُکالا، با استفاده از روش‌های پرداخت آسان، ویترین عالی و طرح‌های تخفیفی بی‌نظیر در وب‌سایت، امکان خرید با قیمت و تخفیف مناسب را برای همه مشتریان به وجود آورده است. با سوپرمارکت آنلاین اُکالا می‌توانید کالاهای اساسی را با تضمین کمترین قیمت ممکن و بهترین خدمات پس از فروش درب منزلتان تحویل بگیرید.

خرید از فروشگاه اینترنتیدارای مزیت‌های دیگری نیز می‌باشد که به چند نکته از آن اشاره خواهیم کرد:

· با خرید از فروشگاه اینترنتی، قادر خواهید بود صرفه جویی قابل توجهی در زمان و هزینه‌های خود انجام دهید. امروز با توجه به افزایش ترددها و به دنبال آن افزایش ترافیک و همچنین افزایش قیمت بنزین، این امر میتواند در کاهش هزینه های ماهیانه موثر باشد.

· خرید اینترنتی با سرعت و سهولت بیشتری نسبت به خرید معمولی امکان‌پذیر است. یعنی در هر زمان و مکانی با هر ابزار هوشمندی که در اختیار دارید می‌توانید از طریق اپلیکشن، وب‌سایت یا تلفنی محصول موردنظرتان را سفارش بدهید.

· همۀ کالاها در سوپرمارکت‌های اینترنتی قبل از رسیدن به مشتری بارها توسط متخصصین کنترل کیفیت بررسی می‌شوند و اصالتشان تأیید خواهد شد. همچنین اگر محصولی که سفارش دادید و به دستتان رسید، مطابق میلتان نباشد قابلیت مرجوع بودن جنس امکان‌پذیر است.

· سوپرمارکت اینترنتی اکالا امکان مقایسۀ چند محصول به‌صورت هم‌زمان را به شما خواهد داد تا راحت‌تر بتوانید برآورد کیفیت و هزینه کرده و در نهایت اگر خواستید انتخاب کنید.

· سوپرمارکت اینترنتی در نسبت با فروشندگان حضوری برای معرفی یا تبلیغ محصول خود ملزم به حفظ امانت در صحت اطلاعات محصول هستند.

· بیشتر محصولاتی که به صورت اینترنتی به فروش می‌رسند توضیحاتی دربارۀ محصول، موارد و نحوۀ مصرف، ویژگی‌های مهم و در بیشتر موارد مطالبی دربارۀ خواص مواد تشکیل‌دهندۀ محصول دارند تا مشتری‌ها بتوانند راحت‌تر، مناسب‌ترین محصول را با توجه به نیازهایشان انتخاب کنند.

· اغلب وب‌سایت‌های فروش اینترنتی در کنار محصول خود جایی برای درج نظرات خریداران دارند که به مشتریان امکان برخورداری از نظرات، پیشنهادات و انتقادات دارندگان محصول را خواهد داد.

· با جست‌وجوی یک محصول در وب‌سایت اینترنتی مواردی با عنوان «موارد مشابه» یا مکمل محصول در صفحه قرار می‌گیرد که ممکن است برای مشتریان سودمند باشد و انتخاب خود را در این صورت انجام بدهند.

· داخل بخش پرسش و پاسخ وب‌سایت‌های اینترنتی، بخشی به عنوان پشتیبانی وجود دارد که مشتریان عزیز می‌توانند سؤالات خود را از کارشناس‌ها دربارۀ هر محصول بپرسند.

با توجه به ذکر همه این موارد بهترین، آسان‌ترین و مطمئن‌ترین گزینه برای خرید، سوپرمارکت اینترنتی است. البته فروشگاه اینترنتی اکالا با اضافه کردن قسمت بلاگ، اطلاعات جامع و کاملی در خصوص موارد مهم روز مانند آشپزی، سلامت، زیبایی، روان‌شناسی و اخبار اقتصادی نیز در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.اصلی ترین دلیل این موضوع آن است که با توجه به این که امروزه حجم بالایی از اطلاعات در دسترس همگان قرار دارد و تشخیص محتوای درست و غلط بدون داشتن تخصص کافی امکان پذیر نمی‌باشد، اکالا به فراهم آوردن یک مجله اینترنتیاین را وظیفه اصلی خود می‌داند تا با استفاده همیشگی از منابع معتبر ایرانی و خارجی، اطلاعات صحیح و کابردی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. در ادامه دو مورد از موضوعات مورد بحث را به عنوان مثال تشریح می‌کنیم:

1- بخش به روز ترین اخبار اقتصادی: با توجه به تعدد شبکه های خبری و اعلام انواع خبرها اعم از مهم و غیر مهم در آن‌ها، مجله اکالا با گردآوری خبرهای مهم و پرهیز از شایعه ها و اخبار دروغ، بدون اتلاف زمان مخاطبان، اخبار مهم را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این اخبار از طریق معتبرترین رسانه های خبری گردآوری می‌شوند و پس از اطمینان از صحت و اعتبار آن‌ها منتشر می‌شوند.

2- بخش سبک زندگی: این بخش از مجله اکالا با تاکید بر علوم روان شناسی و ورزشی سعی کرده است تا جنبه‌هایی از زندگی که معمولا توسط مردم نادیده گرفته می‌شود ولی دارای اهیمت بالایی هستند را در بگیرد. در کنار این موضوع هنر خانه داری نیز ( مباحثی در خصوص تغییر دکوراسیون و... ) در نظر گرفته شده است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326184