۸ نفر
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
عامل اصلی اغتشاشات، آقازاده‌ها هستند!

مسئولین همانگونه که خودشان هم بشدت تاکید می‌کنند مدیر و مدبرند؛ بر منکرش لعنت!

اما مشکل فقط اینجاست که از مکانیسم تدبیرشان معمولا بعد از حوادث غیرمترقبه استفاده می‌کنند و نه قبل از آن! البته الحق والانصاف در مورد واکنش‌های سریع بعد از حوادث خیلی عالی عمل می‌کنند.  
اینکه چرا آنها همیشه راه مشکل‌تر را انتخاب می‌کنند و یا بعبارتی چرا ترجیح می‌دهند آب ریخته شده به زمین را جمع کنند تا اینکه از ریختن آب جلوگیری کنند به بنده مربوط نمی‌شود! اما بعنوان یک ایرانی حق تعجب دارم که چرا آنها به این مرحله از کشف و شهود نرسیده‌اند که  لقمه را اینهمه دور سرشان نچرخانند. چون هم خودشان فسفر و گلوکز کمتری می‌سوزانند و هم ترشح کورتیزول و آدرنالین ما کمتر می‌شود. . یک حسی شبیه به ندای درون به من می‌گوید اگر همین پشتکاری که آنها در آواربرداری‌ها دارند در پیشگیری از آوار شدن‌ها داشتند؛ شک نکنید که جای ما الان اینجا نبود و حتما جای آنهایی که از کشور فرار کرده‌اند هم، اینجا بود!  

به پروسه زیر توجه کنید و کلاه تان را قاضی کنید:

- اداره های دولتی با رانت و پارتی  نیروی بدرد نخور استخدام می‌کنند!

- دولت به دلیل افزایش بدون حساب و کتاب جذب نیرو نمی‌تواند از پس هزینه‌ها ی آنها برآید!

- پروژه خصوصی سازی با هدف لاغر کردن بدنه دولت علم می‌شود اما در این طرح هم، باز دوباره کارخانه‌های دولتی مفت و مجانی به رانت‌ها و پارتی‌دارهای به درد نخور (آقازاده‌ها) واگذار می‌شوند!

- این مراکز تولیدی به دلیل بی‌کفایتی صاحبانشان تعطیل و به قیمت خون آدمیزاد فروخته می‌شوند! 

- اما این آقازاده‌ها فقط به تعطیلی تولیدی خودشان بسنده نمی کنند! چرا که آنها  با پول حاصل از فروش تولیدی‌های‌شان (یا مستقیما با جیب پربرکت بابای‌شان) انواع و اقسام کالاها را به قیمت ارزان وارد می‌کنند و بدین ترتیب سایر تولیدی‌های داخلی را هم هوا می‌کنند!

- این بیکارها که به دلیل تحریم و تفریق و... کاری پیدا نمی‌کنند حتی خالی کردن سطل‌های آشغال هم سرقفلی پیدا می‌کند و دست فروشی و مسافرکشی‌ها هم، دیگر چاره درد را نمی‌کند! در عین حال هم باید گرانی‌های 3 برابری را تحمل کنند!

- در ادامه این بیکارهای (بعضا معتاد شده) از فرط نداری دزدی می‌کنند شکل چک‌ها را برگشتی می‌کنند کلاه برداری می‌کنند؛ کارت‌های عابربانک را هک می‌کنند؛ تن فروشی و نوزاد فروشی می‌کنند و... اما باز کسی به این آلارم‌ها توجهی نمی‌کند! 

- بعد یکهویی به بهانه‌ای منفجر می‌شوند و به بهانه‌ای غارت‌گری می‌کنند البته اگر واقعا غارتگر باشند!

- در این قسمت ناگهان همه چیز صاحاب پیدا می‌کند و چندین کارگروه هویت پیدا می‌کنند و سه فوریتی به موضوعات رسیدگی می‌کنند و خلاصه کلی اقدامات اساسی برقرار می‌کنند. مثلا اینترنت را خیلی عالی قطع می‌کنند و همه را با احترام نسبی راهی خانه‌های خودشان می‌کنند و همه چیز را مثل روز اولش می‌کنند و توطئه دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند حتی بعد هم خودشان تازه متوجه می شوند و تعجب هم می کنند!

اما ایکاش جوری می‌شد که آنها از اول این مصیبت‌ها را می‌دیدند تا به موقع عمل کنند و کشور را به این حال و روز نیندازند!

خداوکیلی عامل اصلی اغتشاشات آقازاده هستند؛ آنها را زجرکش کنید!

       

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =