کاسبان مجتمع تجاری گلشهر نیازمند تسهیلات هستند

مهرنوشت:رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز گفت: کاسبان مجتمع تجاری گلشهر که واحدهای تجاری خود را در اغتشاشات اخیر به دلیل آتش سوزی از دست داده اند، نیازمند تسهیلات هستند.

 بهروز حصاری صبح یکشنبه در جلسه تنظیم بازار استان، اظهار کرد: در مجموع بر اساس ارزیابی های انجام شده از بازار آرامش بر آن حاکم است.

وی ادامه داد: در سامانه الکترونیکی «سیاق» قیمت ۱۰۰ کالا از جمله میوه و تره بار و فرآورده های گوشتی برای اطلاع مردم اطلاع رسانی شده و در صورت نیاز اطلاعات آن بروز می شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز در بخش دیگری در خصوص اهمیت رسیدگی به وضعیت مجتمع تجاری گلشهر کرج که در جریان اغتشاشات اخیر بعد از اصلاح قیمت بنزین دچار آتش سوزی شده بود، گفت: متاسفانه این مجتمع در آتش کینه عده ای افراد نابخرد سوخت، درخواست داریم که معاون هماهنگی استانداری البرز بازدیدی از آنجا داشته باشند.

حصاری با اشاره به اینکه در جریان آتش سوزی مجتمع تجاری گلشهر کرج بیش از ۶۰ تا ۷۰ واحد در آتش سوخته است، بیان کرد: کاسبان آنجا از زندگی خود ساقط شده اند.

وی در پایان درخواست کرد که تمهیداتی از سوی مسئولان استان منظور شود تا از طریق بانک ها تسهیلاتی در اختیار صاحبان واحدهای صنفی مجتمع تجاری گلشهر قرار داده شود تا به زندگی عادی خود بازگردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =