۰ نفر
۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
پاسخ لاریجانی به یک سوال رمانتیک/۳

رئیس مجلس درباره حمایت مجلس از رونق تولید گفت: «از مسایلی که مجلس فوری درباره آن اقدام کرد، ایجاد کمیسیونی برای این امر بود و قانونی هم در جهت حمایت از آن تصویب شد، چندین جلسه هم کمیسیون گزارشاتی درباره روند اجرایی مصوبات این کمیسیون ارائه داد که مورد بررسی قرار گرفت.»

به گزارش خبرآنلاین، در ادامه نشست خبری رئیس مجلس با اهالی رسانه، وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا تحقیق و تفحص ها نتیجه بخش نبوده است و نتایج آن دیده نشده است؟، گفت: باید تلاش کنید تا ببینید، به عنوان مثال در مورد سازمان تامین اجتماعی و خودروسازی اینطور نبوده است. دو نکته است برخی تخلف است و برخی جرم، بخش جرم را قوه قضاییه پیگیری می کند و بخش تخلف را کمیسیون های مربوطه بررسی می کنند.

وی گفت: الان پرونده هایی در دیوان محاسبات از تخلفات وجود دارد و اینطور نیست که هدر رود و به نتیجه نرسد.

او همچنین درباره حمایت مجلس از رونق تولید گفت: «از مسایلی که مجلس فوری درباره آن اقدام کرد، ایجاد کمیسیونی برای این امر بود و قانونی هم در جهت حمایت از آن تصویب شد، چندین جلسه هم کمیسیون گزارشاتی درباره روند اجرایی مصوبات این کمیسیون ارائه داد که مورد بررسی قرار گرفت.»

لاریجانی در پاسخ به این سوال که لاریجانی امروز با لاریجانی صداوسیما از حیث رفتارهای سیاسی چه تغییری کرده است، گفت: این هم جز آن سوالات رمانتیک است که من خیلی وارد نیستم.(خنده)

وی افزود: انسان ها در مسیر کارهای سیاسی مثل بقیه امور پیشرفت می کنند، در زمینه های مختلف تجربه پیدا می کنند. من هم در این ۱۲ سالی که در خدمت نمایندگان بودم تجربه زیادی پیدا کردم و از نظرات نمایندگان استفاده کردم. در سطوحی بالاتر مشکلات کشور را بهتر دیدم. اگر شما صدرایی بیاندیشید مرحوم ملاصدرا می گویند انسان ها هر دم عوض می شوند و چیز عجیبی نیست. 

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =