​روکش آسفالت 65 کیلومتر از محورهای مواصلاتی اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون 65 کیلومتر از محورهای اصلی،فرعی و روستائی استان روکش آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، علی رحمتی در بازدید از عملیات روکش آسفالت محورهای روستائی شهرستان اردبیل افزود: روکش آسفالت محورهای روستائی آراللو به خلیل آباد و تپراقلــو به سمت پیراقوم به طول 6 کیلومتر و با اعتبار 2 میلیارد تومان انجام شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: باتوجه به شرایط جوی استان و پیش بینی هواشناسی مبنی بر آغاز بارش ها و به لحاظ فنی امکان انجام عملیات روکش آسفالت در محورهای مرکزی و جنوبی استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ادامه عملیات آسفالت در محورهای شمالی استان اردبیل انجام خواهد شد اظهارامیدواری کرد بعد از فروردین ماه سال آینده این مهم در محورهای مناطق مرکزی و جنوبی مجددا آغاز شود.

رحمتی اصلاح و حذف نقاط حادثه خیز را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل عنوان کرد و گفت:با تلاش راهداران دیار سبلان نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک محور ثمرین در جاده قدیم اردبیل مشکین شهر حذف و عملیات روکش آسفالت نیز انجام شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =