یک قالیبافی کاندیدا شد/صف نمایندگان ادوار برای بازگشت مجدد به مجلس/نماینده مجلس فعلی، برای مجلس بعدی خیز برداشت/حواشی روز دوم ثبت نام کاندیداهای مجلس

دومین روز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم با اعلام نامزدی یک چهره رسانه ای و برخی نمایندگان ادور مجلس روبرو شد.

به گزارش خبرآنلاین، در دومین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم، محمدسعید احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

وی در گفتگویی با تسنیم با بیان اینکه از تهران تصمیم داریم وارد انتخابات شویم گفت: بنده با عنوان جریان نواصولگرایی وارد این عرصه می‌شوم.

مدیرمسئول روزنامه خراسان در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف وارد عرصه انتخابات مجلس در قامت کاندیدا می‌شوند یا خیر گفت: باید صبر کنیم اما اعتقاد ایشان هم بر نواصولگرایی است و از این خط حمایت می‌کنند.

نمایندگان ادوار کاندیدای مجلس شدند

همچنین به گزارش فارس، هادی مقدسی، نماینده بروجرد در دور هشتم مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور، برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

محمد عباسپور نماینده دوره های چهارم، ششم و هفتم مجلس هم دیگر نماینده ادواری بود که از حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرد. سلیمان فهیمی نماینده پارس آباد و بیله سوار دوره هفتم هم برای ثبت نام در حوزه انتخابیه سابق خود به وزارت کشور مراجعه کرد.

همچنین بنا به روایت ایسنا، تا پیش از ظهر امروز از میان ۲۹۰ نماینده فعلی مجلس تنها محمد خدابخشی نماینده فعلی الیگودرز بود که با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری از حووزه انتخابیه فعلی‌اش ثبت نام کرد.

ثبت نام قطعی ۳۰ نفر تا این لحظه

شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی استاندار تهران گفت: در روز دوم تا این لحظه در ستاد ثبت نام از داوطلبان از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر، ۳۰ نفر قطعی ثبت نام کرده‌اند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =