دادستان کرج: ۲ شعبه بازپرسی به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌کنند

تسنیم نوشت:دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از اختصاص دو شعبه بازپرسی در کرج برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی خبر داد.

حاجی رضا شاکرمی در بازدید از ستاد انتخابات مرکز استان البرز مستقر در فرمانداری کرج در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تبلغیات زود هنگام داوطلبان نمایندگی مجلس در استان البرز ممنوع است.

وی افزود: دستگاه‌های متولی در این زمینه موظف به رصد هستند و در صورت مشاهده تخلف باید مراتب  به مراجع ذیصلاح منعکس کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با بیان اینکه  تبلیغات انتخاباتی باید در موعد مقرر و در مکانه‌های از پیش تعیین شده باشد ،بیان کرد: اگر تبلیغات داوطلبان سسب ایجاد خسارت به شخصی شود قانون در این زمینه تصمیم گیری میکند.

شاکرمی با بیان اینکه در این مرحله همه کاندیداها حتی نمایندگان  فعلی مجلس شامل این قانون می‌شوند،عنوان کرد: دو شعبه بازپرسی برای رسیدگی   به جرائم انتخاباتی در استان البرز احتصاص یافته که اگر چنانچه جرمی اتفاق بیفتد و شکایتی داشته باشد به دادسرای ناحیه یک مراجعه کنند.

وی گفت: شعبه ۲۱ و شعبه ۵ بازپرسی به تخلفات و شکایات انتخاباتی رسیدگی میکند و یکی از  معاونان دادستان نیز بر این موضوع نظارت دارد.

وی با بیان اینکه رای مردم برای همه امانت و باید از این رای صیانت کنیم ،تصریح کرد: اگر کسی در امر انتخابات اخلال کرده  و  جرمی واقع شود قطعا با آن برخورد میکنم و هیچ تعارفی و اغماضی در این زمینه ندارم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =