پژمان بازغی: از اینکه رای دادم به هیچ عنوان پشیمان نیستم

میزان نوشت: پژمان بازغی گفت: اعتراضات نباید به شکلی باشد تا رسانه‌های بیگانه از این اتفاقات سوء‌استفاده کنند و زندگی مردم دچار مشکل شود.

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: پدر بنده رزمنده بوده و هشت سال سابقه حضور در جبهه را داشته است، من فکر می‌کنم تمام افرادی که به شکلی در دوران دفاع مقدس به جبهه‌ها رفته‌اند هدفشان استقلال و آزادی این مملکت بوده است.

بازیگر فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» با اشاره به پست اینستاگرامی خود پیرامون این موضوع گفت: از نظر من شهدای بزرگواری همچون شهید همت و شهید باقری رفتند تا ما در کشور آرامش داشته باشیم، قرار نیست با یک اعتراض تا این حد دو قطبی عمل کنیم، من تک تابعیتی هستم و اعتقاد دارم مشکلات کشور باید در درون حل شود چراکه شهدا در دوران دفاع مقدس جان خود را از دست دادند تا ما امروز در آرامش و آسایش زندگی کنیم.


وی افزود: حرف من این است که اعتراض مردم کاملاً به جا بوده است و دولت باید به این اعتراضات پاسخگو باشد اما این اعتراضات نباید به شکلی باشد رسانه های بیگانه از این اتفاقات سو استفاده کنند و زندگی مردم دچار مشکل شود.

بازیگر فیلم سینمایی «دوئل» خاطرنشان کرد: من نه چپی هستم و نه راستی، هیچگاه سویه سیاسی نداشته و ندارم، من رای داده‌ام و از اینکه رای دادم به هیچ عنوان پشیمان نیستم چراکه به حرکت شهدای کشورم فکر می‌کنم که رفتند تا ما در این مملکت آرامش داشته باشیم. من در ایران زندگی می‌کنم و فرزندم در همین کشور رشد می‌کند، برای من مهاجرت کردن بسیار راحت است اما نیازی برای مهاجرت احساس نمی‌کنم و دوست دارم در همین کشور زندگی کنم.

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    1 1
    خوش به حالت که پشیمان نیستی... من هم پشیمانم و هم هرگز رای نخواهم داد.........
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    1 0
    امیدوارم همیشه تحت هر شرایطی سر این حرفات بمونی.عموم دهه شصت و پنجاهی پدراشون جبهه بودن .
  • محمد IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    1 1
    خب منم سیلبریتی حکومتی بودم و قراردادهای میلیاردی می بستم و از مالیات معاف می شدم بایدم از دولت بنفش حمایت کنم.
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    0 1
    منت میگذاری که در ایران زندگی میکنی !!!!!!!معلوم است به شما خوش میگذرد از هیچی به همه چیز رسیدید
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    0 1
    بله آقای هنرمند نباید هم پشیمان باشی وقتی توی تئاتر هستی توی سینما هستی توی سریال تلویزیون نقش ایفا میکنی وقتی توی برنامه های سرگرمی مجری هستی با کلی درآمد که نوش جانت باشه ولی بابت این همه درآمد یک ریال مالیات پرداخت نمیکنی نمیتونی و نباید هم اعلام پشیمانی کنی. #سلبریتی غیر مردمی
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    0 0
    والا. بعضی ها با یک مویز گرمی شان می کند و با یک غوره سردی. رییس جمهور مثل راننده وسیله ای است که ملت در آن سوار شده اند. حالا اگر یک احمقی مثل ترامپ جلوی این اتومبیل می پیچد و راننده مجبور می شود که با تدبیر خاص خودش جلوی تصادف را بگیرد نباید از چند تکان ماشین به این نتیجه برسیم که راننده کار بلد نبوده. همین راننده جان مسافرها را نجات داده. حالا یک نفر هم کله اش شکسته اما متخلف اتومبیلی بوده که جلوی ماشین ما پیچیده. فهم این مسائل اینقدر مشکل است؟
  • رامین هدایی IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    0 1
    اگه مالیات ندی پشیمون نمیشی که هیچی خوشحالم میشی ولی متاسفم ازت می گیرن شهدا هم برای مردم و کشورشون جنگیدن نه برای روحانی و امثالهم
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    0 3
    بالاخره ایشان مجری برنامه کودک شو صدا وسیمای میلی هستند. بایدم اینطوری موضع گیری کنند.