به روز ترین روش آموزش زبان انگلیسی و آیلتس چیست؟

در این روزها که بسیاری از افراد قصد مهاجرت دارند و یا برای شغلشان به دانستن زبان انگلیسی نیاز پیدا میکنند، با سردرگمی بسیار زیادی مواجه هستند و در آخر نمی توانند به نتیجه دلخواه خود برسند.

آموزش زبان انگلیسی در ۴ ماه، انگلیسی را راحت بیاموز، ۳ ماهه آیلتس ۷ بگیر و  انواع تیترهای تبلیغاتی که این روزها کل فضای وب را پر کرده است!

تنها با یک سرچ ساده خیلی راحت می توانید به انواع روش های مبهم آموزش زبان انگلیسی روبرو شوید.

به قول یکی از مدرسین زبان انگلیسی، خیلی از زبان آموزها انتظار دارند که همه چیز را یک شبه یاد بگیرند!

 هیچ آمپول یا قرصی مبنی بر یادگیری زبان یا گرفتن نمره بالای آیلتس وجود ندارد. تنها سه عامل اصلی وجود دارد که زبان آموز را به سطح دلخواه خود می رساند. اول پشتکار، دوم پشتکار و سوم متد و روش آموزشی کارآمد.

در این روز ها شاهد این هستیم که هر چه زمان به جلو می رود افراد هم به علت مشغله زیاد با کاهش وقت چشمگیری روبرو می شوند. به واقع شاید خیلی ها دیگر وقت رفتن به کلاس های به ظاهر زود بازده را هم نداشته باشند. علیرغم اینکه برخی افراد هم با وجود رفتن به کلاس های فیزیکی به علت عدم کیفیت لازم، نتیجه مطلوبی نمی گیرند.

امروز میخواهیم شما را با بهترین متد آموزشی آموزش زبان انگلیسی و دوره های آنلاین آیلتس آشنا کنیم. بله درست خواندید. آنلاین!

البته منظور از دوره آنلاین متدهایی از طریق آموزش از اسکایپ و اینستاگرام و ... نیست. دوره ها در یک بستر تعاملی ارائه می شوند و در هر لحظه از شبانه روز با یک اینترنت ساده به صورت تعاملی در دسترس هستند.

بالغ بر ده سال زمان صرف شده است که شما زبان آموزان با شرکت در این دوره ها بتوانید با توجه به پشتکار خود از پیشرفته ترین و به روز ترین متد آموزش زبان بدون حضور در کلاس بهره ببرید.

در این دوره ها شما دسترسی به فضای کاربری منحصر به فرد و دروس در هر لحظه و هر مکان را دارید.

دوره های آموزش زبان انگیسی آرمانی در هر ساعت از شبانه روز با یک اینترنت ساده قابل دسترسی هستند و به همین دلیل بهترین گزینه یادگیری زبان برای افراد شاغل یا افرادی می باشند که میخواهند به صورت فشرده و به بهترین نحو زبان انگلیسی بیاموزند یا نمره آیلتس خود را پیشرفت دهند.

سیلابس شگفت انگیز دوره های آیلتس آرمانی با ارایه ایمان مافی  به شما  زبان آموزان عرضه می شود.

این دوره ها توسط تیم ایرانی استرالیایی آرمانی با مدیریت ایمان مافی خلق شده اند و در دو بخش دوره های ترمیک آموزش زبان انگلیسی (برای عموم) و دوره های مجازی آیلتس (برای متقاضیان آزمون آیلتس) ارائه میشوند.

حتما دموی رایگان دوره ها را ببینید تا از کیفیت شگفت انگیز دوره ها لذت ببرید! و حتی می توانید اینستاگرام ایمان مافی را دنبال کنید.

از دیگر امکانات دوره های آرمانی میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 تعامل بسیار زیاد بین کاربران و مرکز

تصحیح و بررسی عملکرد شما در تمام مراحل کورس به صورت تصحیح دقیق تکالیف ارسالی رایتینگ و اسپیکینگ و پشتیبانی آموزشی دایمی آرمانی بهترین بازدهی آموزش زبان انگلیسی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. در کل مسیر آموزش، اساتید ما در کنار شما خواهند بود!

 صدها تمرین و کوییز متعدد برای درک هر چه بهتر مطالب

در کنار محتوای آموزشی خارق العاده، هزاران تمرین در دوره ها وجود دارند که بهترین نحو به آموزش زبان انگلیسی یا ارتقای نمره IELTS شما کمک خواهند کرد.

 امکان ارسال سوال و دریافت سریع جواب در داخل پنل کاربری آرمانی

کاربران در هر بخش از درس میتوانند سوالات درسی خود را از طریق سیستم تیکتینگ سامانه ارسال کنند و در اسرع وقت از اساتید مرکز پاسخ دقیق دریافت کنند

 ویژگی بسیار جذاب و جدید امتیاز دهی به تمام کاربران و رتبه دهی آنها

از این پس کاربران دوره های آنلاین آرمانی می توانند در هر لحظه رتبه خود را در بین تمام کاربران آیلتس آرمانی مشاهده کنند. رتبه های برتر و کاربران درس خوان تر از ما جایزه خواهند گرفت!

وبینار های منظم و دوره ای رایگان مخصوص کاربران هر کورس و رفع اشکال و پاسخ به سوالات کاربران آیلتس توسط ایمان مافی

کاربران دوره ها میتوانند در وبینارهای مخصوص دوره های آنلاین برای رفع اشکال یا یادگیری بهتر استفاده کنند.

در آخر اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست ندارید وقت و هزینه خود را هدر دهید، حتما به دموهای رایگان دوره های آموزش زبان آرمانی مراجعه نمایید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =