اگر دغدغه مالی دارید می‌توانید اقساطی به کربلا بروید

افزایش قیمت تور کربلا باعث شده تا برخی از عاشقان زیارت عتبات عالیات که نمی‌توانند حتی با هزینه کم در ایام اربعین به عراق بروند، همچنان حسرت به دل بمانند. اما همیشه راه حلی وجود دارد. در این مطلب می‌خواهیم بیشتر درباره تور کربلا ۹۸ نقدی و اقساط صحبت کنیم.

اگر تا به حال به کربلا نرفته باشید که دلتان روزی صد بار پر می‌کشد تا بالاخره روزی قرعه به نام شما بیفتد و این سفر بی‌نظیر نصیب‌تان شود. اگر هم حداقل یک بار رفته باشید که روزی هزار بار دلتان می‌خواهد دوباره برگردید و یک بار دیگر میان بین الحرمین به ارباب بی کفن و سقای کربلا سلام بدهید.

اما افزایش هزینه ‌های سفر، نرخ ارز و هزینه ‌های زندگی باعث شده است تا بسیاری از عاشقان کربلا به ویژه آنهایی که سن و سالی از آنها گذشته همچنان در حسرت سفر عتبات عالیات بمانند. البته که خیلی‌ها معتقدند هر طور شده باید خودمان را به کربلا برسانیم و دنیا و عقبای‌مان را بسازیم.

نگران نباشید، به سفر کربلا فکر کنید

سفر کربلا فصل و ماه و روز نمی‌شناسد و هر زمان که شرایطش مهیا شود، هر کسی حاضر است مشتاقانه به این سفر برود. این روزها می‌توانید با قطار و اتوبوس به صورت زمینی یا با هواپیما به صورت هوایی به کربلا بروید که هر کدام شرایط و قیمت مختلفی دارد. شما می‌توانید هزینه را به صورت نقدی یا حتی به صورت اقساط بپردازید. بنابراین هیچ وقت دیر نیست و با تور کربلا ۹۸ نقدی و اقساط در شیپور می‌توانید تا سال تمام نشده به زیارت امام حسین (ع) و عتبات عالیات بروید.

البته چند سالی می‌شود که خیلی‌ها حداقل سالی یک بار در ایام اربعین به زیارت امام حسین (ع) می‌روند. از آنجایی که در این روزها نیازی به هزینه ویزا نیست و هزینه‌های اسکان و غذا نیز با حضور موکب‌ها حذف می‌شود، خیلی‌ها با قیمت مناسب خودشان را به عتبات عالیات می‌رسانند. اما خیلی‌ها هم هستند که به دلایل مختلفی چون داشتن فرزند کوچک، بالا رفتن سن، شلوغی زیاد زمان اربعین، نگرانی از کافی نبودن زمان زیارت، مشغله‌های کاری نمی‌توانند در راهپیمایی باشکوه اربعین شرکت کنند و به همین دلیل تصمیم می‌گیرند روزهای دیگر سال به زیارت عتبات عالیات بروند.

تور کربلا ۹۸ نقدی و اقساط

اما اگر تصمیم دارید با تورهای زیارتی که به صورت نقد و اقساط شما را به سفر کربلا می‌برند آشنا شوید باید بدانید که این تورها هم توسط موسسات و اشخاص انجام می‌شود، هم آژانس‌های مسافرتی که زیر نظر سازمان حج و زیارت فعالیت می‌کنند تور کربلا ۹۸ نقدی و اقساط دارند. تورهای نقد و اقساطی هم برای تورهای زمینی و هم برای تورهای هوایی ارائه می‌شود.

هزینه‌های تور به موارد مختلفی چون فاصله شهر مبدا تا کربلا یا نجف، محل اسکان، نوع پرواز، مرز خروج زمینی، خدمات ویژه، غذا بستگی دارد. قیمت تور کربلا ۹۸ نقدی و اقساطی بسته به موارد مختلف متفاوت است. به عنوان مثال در بین تورهای زمینی می‌توان تورهایی از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا ۲،۶۰۰،۰۰۰ تومان پیدا کرد. در مورد تورهای هوایی نیز قیمت‌ها از ۲،۹۰۰،۰۰۰ تومان شروع شده و به بالای چهار میلیون تومان می‌رسد که می‌توانید هزینه را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

در تور کربلا ۹۸ نقدی و اقساطی معمولا بخشی از مبلغ به عنوان پیش پرداخت از شما دریافت شده و مابقی براساس ماه‌های مشخص، چک دریافت می‌شود. ناگفته نماند که در این حالت ممکن است کمی به مبلغ اصلی تور اضافه شود، ولی مهم این است که به زیارت کربلا بروید. البته بعضی از مجریان این تورها هرینه مازاد تحت عنوان کارمزد دریافت نمی‌کنند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =