چگونه کارمندان می‌توانند به بسته شدن وسایل در محل کار هنگام اسباب کشی کمک کنند

اکثر شرکت‌ها هنگام جابجایی به کارمندان خود نیاز دارند تا فضا و اتاق کاری خود را از جمله میز، کشوها و وسایل شخصی خود را جمع کنند. به عنوان یک کارمند می‌توانید به انجام صحیح و اصولی اسباب کشی کمک کنید. می‌توانید با دانلود اپلیکیشن های فعال در حوزه اسباب کشی و حمل بار تمام کارها را به شرکت واگذار کنید و شما فقط مسئول جمع کردن وسایل خود باشید.

همچنین از نکات زیر برای آماده کردن شرکت خود برای جابجایی استفاده کنید تا وقتی روز موعود یعنی روز اسباب کشی فرا رسید، وسایل خود را در شلوغی گم نکنید.

از رئیس خود بپرسید

اولین قدم به عنوان یک کارمند این است که از رئیس خود درباره اینکه آیا در فضای کاری جدید محدودیت‌هایی در مورد آنچه شما مجاز به بردن به دفتر جدید هستید وجود دارد یا خیر؛ همچنین از او بپرسید که آیا میزها و وسایل در فضای جدید تغییر خواهند کرد یا خیر، و اگر قرار است تغییراتی در نوع وسایل وجود داشته باشد، اطلاعاتی از جمله اندازه میز و فضای کشوها را از او بپرسید تا بتوانید برای برداشتن وسایل برنامه ریزی کنید؛ همچنین از او در مورد مواردی مانند تاریخ اسباب کشی بپرسید و اینکه چه وسایلی را نباید برد و چه اسنادی را باید دور بریزید.

در صورت امکان، طرح و دیزاین دفتر کار جدید را از او بخواهید، تا در مورد مکان قرارگیری خود در فضای جدید اطلاعاتی از جمله محلی که به عنوان کارمند در آن قرار خواهید گرفت، را به دست آورید. دیدن طرحی از فضای کار جدید می‌تواند بر تصمیم شما در مورد اینکه آیا گیاه خود را (بسته به نور) با خود ببرید یا خیر، تأثیر بگذارد.

بسته بندی قفسه پرونده‌ها

اولین جایی که باید برای بسته بندی کار آن شروع شود، مرتب کردن درهم و برهمی و شلوغی قفسه پرونده‌ها است. این بزرگ‌ترین کار در حین بسته بندی وسایل شرکت است و ممکن است زمان بیشتری نسبت به جمع کردن وسایل میز شما نیاز داشته باشد.

ابتدا از مدیر خود پرسید کدامیک از اسناد مورد نیاز هستند، سپس بپرسید کدام‌یک از آنها دوباره به عنوان چک نویس قابل استفاده هستند و کدام یک از آنها باید از بین بروند. هر سندی ممکن است بخشی از پروتکل شرکت شما باشد، اما اگر از مهم بودن یا نبودن آن شک دارید، سؤال کنید.

هنگامی که شما می‌دانید چه چیزی را با خود می‌برید، شروع به بررسی پرونده‌ها، و مرتب کردن آنها براساس مهم بودن و نبودن آنها می‌کنید.

پرونده‌ها و پوشه‌هایی را که برای اسباب کشی می‌خواهید بسته بندی کنید به ترتیب (حروف الفبا، عدد و نحوه چیدمان آنها) در یک فایل خاص و در جعبه‌ها قرار دهید. اگر از جعبه‌ای بزرگ برای پرونده‌ها استفاده می‌کنید، ممکن است در طول حرکت در کامیون حمل بار، متوجه شوید که پوشه‌ها تکان می‌خورند و ممکن است محتوای پرونده‌ها داخل جعبه به هم بریزد.

روی جعبه نام خود، مکان قرار گرفتن جدید محتویات (در صورت داشتن اطلاع از آن) را بنویسید و اگر نیاز به نوشتن اطلاعات بیشتری در مورد محتویات داخل جعبه است آن را انجام دهید. این اطلاعات ممکن است شامل اطلاعات محرمانه شود. این اطلاعات را داخل یک ورق یادداشت کنید و آن را داخل جعبه قرار دهید.

بسته بندی وسایل میز کار

اگر هنگام اسباب کشی و جابجایی از خدمات شرکت اتوبار و باربری نوبار استفاده کنید، دیگر نیازی نیست تا تمام وسایل را کارمندان جداگانه بسته بندی کنند. نوبار به میزان احتیاج شما می‌تواند کارگر بسته بندی و وسایل مورد نیاز بفرستد تا با خیال راحت و به موقع تمام کارهای بسته بندی انجام شود. اما اگر قرار است خودتان این کار را انجام دهید، تمام کشوهای میز را خالی کرده و وسایل و یادداشت‌های موجود در آنها را با استفاده از گیره‌های کاغذ، ورق یادداشت و سایر وسایل مرتب و جدا کنید. برخی از وسایلی که داخل کشوی خود دارید را نگه دارید و مابقی را به مدرسه مورد علاقه خود یا موسسه خیریه اهدا کنید. نکته اصلی این است که فقط آنچه را که لازم دارید با خود ببرید.

اگر مدیر شما در مورد شکل فضای جدید شما، مانند اندازه میز و میزان فضای آن اطلاعات داشته باشد، می‌توانید در مورد آنچه باقی می‌ماند و آنچه نیاز دارید راحت‌تر تصمیم بگیرید. از کارفرما یا مدیر خود بپرسید که با مبلمان و تجهیزات اضافی چه کاری باید بکنید.

تجهیزات بسته بندی

از شرکت حمل بار در مورد داشتن وسایل بسته بندی سوال کنید و اگر داشتند، از آنها تجهیزات لازم برای بسته بندی رایانه و وسایل مهم خود را بگیرید. به یاد داشته باشید که تجهیزاتی که قصد جابجایی آنها را دارید، به وسایل مناسب بسته بندی نیاز دارند.

بسته بندی وسایل شخصی

وقتی صحبت از وسایل شخصی می‌شود، سؤال اصلی که باید از خودتان بپرسید عبارت‌اند از: در فضای کار جدید چقدر اتاق شما فضا دارد و شکل ظاهری آن چگونه خواهد بود؟ اگر اتاقی که قرار است در آن کار کنید دیوار کمی داشته باشد، فضای کمی برای زدن تابلو و وسایل دکوری روی آن دارید و باید از بردن آنها خودداری کنید.

اگر در محل کار فعلی خود گیاه دارید باید مطمئن شوید که در اتاق کار جدید پنجره‌ای رو به نور دارید تا بتوانید از آن مراقبت کنید.

اسباب کشی پروسه‌ای شلوغ است، به همین خاطر تمام وسایل شخصی خود را که با ارزش هستند را با خود به خانه ببرید تا از گم شدن آنها جلوگیری کنید. در صورت آسیب دیدن وسایل در طول اسباب کشی، شرکت حمل بار ممکن است در مورد آسیب دیدن وسایل گران قیمت مسئولیتی قبول نکند و بیمه را شامل آن نداند. در مورد بیمه و جبران خسارت از شرکت حمل بار خود سوال کنید. غالباً، شرکت‌های حمل بار به کارمندان می‌گویند که مجاز به جابجایی چه وسایلی هستند و چه وسایلی را باید با خود به خانه ببرند.

استخدام کارگر بسته بندی حرفه‌ای

اگر بودجه اسباب کشی شرکت شما امکان رزرو کارگر و خدمات کامل و حرفه‌ای بسته بندی را دارد، این کار را انجام دهید. این امر باعث می‌شود تا شما و کارمندانتان از بسته بندی وسایل قسمت‌هایی از دفتر که مشترک و اغلب دشوارترین فضاها برای بسته بندی و جابجایی وسایل هستند، نجات پیدا کنید. از کارکنان خود بخواهید تا وسایل میز و فضای کاری خود را بسته بندی کنند، زیرا با انجام این کار توسط خود کارمند، این امکان برای او فراهم می‌شود تا وسایل مربوط به خود را مرتب کند و اگر وسیله‌ای در آنجا باشد که احتیاجی به آن نداشته باشد، بتواند از شر آن خلاص شود.

کارمندان را به روز و آگاه نگه دارید

اسباب کشی و جابجایی فضای محل کار، می‌تواند برای کارمندان دشوار باشد. این سختی می‌تواند به معنای تغییر در نحوه رفت و آمد آنها باشد یا اینکه آیا رفت و آمد آنها اکنون طولانی‌تر از قبل می‌شود یا خیر. اگر قرار است به فضایی کوچک‌تر نقل مکان کنید، باید کارکنان بدانند که چه فضایی به آنها اختصاص می‌یابد و فضای جدید آنها چه شکل ظاهری خواهد داشت.

 کارمندان باید در هر مرحله از روند کار مطلع شوند. سعی کنید برنامه اسباب کشی و بسته بندی وسایل را روی تابلو اعلانات غذاخوری و یا فضای مشترک قرار دهید تا کارمندان بتوانند ببینند که روند پیشرفت کار به چه صورت است و چه چیزی از آنها به عنوان کارمند انتظار می‌رود.

همان‌طور که گفتیم می‌توانید از یک اتوبار مطمئن و حرفه‌ای برای انجام کارهای مربوط به اسباب کشی کمک بگیرید. شرکت های اسباب کشی آنلاین با کارگرها و رانندگان حرفه‌ای خود انجام حرفه‌ای اسباب کشی و بسته بندی را تضمین می‌کنند.

با دریافت کد تخفیف اپلیکیشن نوبار در سایت تخفیفان می‌توانید انجام این پروسه را با تخفیف درخواست کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =