کاندیداهای انتخابات مجلس در آذربایجان‌غربی در روز چهارم، ۲ برابر شد

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی از ثبت نام ۶۱ نفر در چهارمین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ۱۰ حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: از مجموع این افراد ۵۳ نفر آقا و ۸ نفر نیز خانم هستند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در چهارمین روز، ۵ نفر دارای مدرک لیسانس، ۴۶ نفر کارشناسی ارشد و ۱۰ نفر دکتری هستند.

وی ادامه داد: از این افراد ۱۲ نفر فرهنگی، ۷ نفر استاد دانشگاه، ۱۷ نفر کارمند، ۳ نفر بازنشسته، ۶ نفر شغل آزاد، یک نفر وکیل، یک نفر نظامی، ۲ نفر بیکار و ۱۱ نفر نیز سایر مشاغل را عهده دار هستند.

مصطفوی با بیان اینکه ۲۸ درصد از ثبت نام کنندگان دارای سابقه ایثارگری و ۲ درصد سابقه نمایندگی مجلس هستند تصریح کرد: ۱۰ درصد نیز دارای سابقه ثبت نام در ادوار گذشته مجلس را دارند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی افزود: در سومین روز از ثبت نام حوزه انتخابیه ارومیه با ۱۸ نفر بیشترین و میاندوآب با یک نفر کمترین میزان ثبت نام شدگان را به خود اختصاص دادند.

مصطفوی ادامه داد: در حوزه نقده و اشنویه ۱۰ نفر، خوی و چایپاره ۸ نفر، شاهین دژ و تکاب ۵ نفر، سلماس ۲ نفر، میاندوآب ۱ نفر، پیرانشهر و سردشت ۳ نفر، ماکو،چالدران،شوط و پلدشت ۴ نفر و بوکان ۷ نفر در چهارمین روز ثبت نام نمودند.

وی افزود: تا به امروز ۱۴۷ نفر برای داوطلبی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام نموده اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1327730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =