کالدرون: اگر ۳ بر صفر بردیم به خاطر لیاقت خودمان بود نه ضعف ذوب‌آهن/ اصولم را زیر پا نمی‌گذارم و تمام نفرات تیم برایم یکسان هستند

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عملکرد شاگردانش را در دیدار مقابل ذوب‌آهن ستود و گفت که تیمش به خاطر لیاقت خود به یک پیروزی پرگل رسیده است.

گابریل کالدرون پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری این بازی اظهار داشت: قبل از هر چیز به تیمم تبریک می‌گویم و هچنین هواداران که ما را به خوبی حمایت کردند. بازیکنانم امروز عالی کار کردند و تیمی را بردند که 9 سال است آنها را در اصفهان نبرده بودیم. به خاطر این برد به اعضای تیمم تبریک می‌گویم.

وی افزود: تیم ذوب‌آهن در این مسابقه نمایش خوبی داشت، اما این ما بودیم که عالی کار کردیم. در طول هفته گذشته روی این حملات با پاس‌های بلند و در عمق کار کرده بودیم و از هر نظر خود را برای این بازی سخت آماده کرده بودیم. من هیچ وقت عادت ندارم قبل از بازی برای حریف کری بخوانم و زمانی خوشحالی می‌کنم که تیمم در بازی آن‌طور که می‌خواهم بازی کرده باشد و به برتری برسد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که «آیا به خاطر ضعف ذوب‌آهن موفق به این برتری شدید؟»، خاطر نشان کرد: نمی‌توان گفت ذوب‌آهن تیم ضعیفی است. این تیم شاید شروع خوبی نداشت، اما در دو بازی اخیرش روند خوبی را در پیش گرفته بود. اگر ما امروز با این نتیجه برنده شدیم به خاطر لیاقت خودمان بود و نه ضعف حریف.

کالدرون راجع به بازگشت بشار رسن به ترکیب پرسپولیس و درخشش او در این مسابقه خاطرنشان کرد: بشار از ابتدای فصل تا حالا فقط در سه چهار بازی در اختیار ما بوده و بیشتر درگیر بازی‌های تیم ملی عراق بوده است. او چهار روز قبل از بازی با نساجی مازندران به تمرینات برگشت و برای این بازی روی او حساب کرده بودیم که واقعاً کیفیت بالای خودش را نشان داد. در مورد بشار می‌توانم بگویم که واقعاً از او راضی هستم.

وی راجع به درگیری امید عالیشاه و سیامک نعمتی در تمرین روز  قبل از بازی ذوب‌آهن - پرسپولیس و خط خوردن آنها از لیست 18 نفره سرخپوشان نیز تصریح کرد: این اتفاق ممکن است در هر تیمی رخ دهد و آخرین بار هم نباشد که در تمرین تیم ما رخ می‌دهد. من به‌عنوان یک پدر وقتی دو فرزندم با هم درگیری پیدا کردند، تصمیم گرفتم که آنها برای این بازی استراحت کنند. آنها از فردا به تمرینات باز خواهند گشت، اما اینکه کمیته انضباطی باشگاه چه تصمیمی برای این دو بازیکن بگیرد، مشخص نیست.

کالدرون با تمجید از مدافعان تیمش تصریح کرد: خوشبختانه ما در دفاع هیچ مشکلی نداریم. سه دفاع میانی خیلی خوب داریم که در سطح بین‌المللی هستند. هر یک از آنها در داخل زمین باشند ما در دفاع مشکلی نخواهیم داشت. خوشبختانه آنها از هر نظر بازیکنان حرفه‌ای هستند و خیلی خوشحالم که این بازیکنان را در تیم‌مان داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که چرا علیرضا بیرانوند را در ترکیب اصلی قرار نداد، گفت: این تصمیمی بود که از سوی من اتخاذ شد. وقتی قرار شد علی بیرانوند به هنگ‌کنگ برود من از باشگاه خواستم که فردی از باشگاه به نمایندگی از او به این سفر برود، اما باشگاه گفت ممکن است در این صورت بیرانوند شانس کسب عنوان بهترین بازیکن آسیا را از دست بدهد. هر چند که این مسئله هم حقیقت نداشت و در آخر بازیکن قطری را انتخاب کردند که در مراسم حضور نداشت. به‌هرحال بیرانوند رفت و روز چهارشنبه در تمرین تیم شرکت کرد. نمی‌توانستم او را با یک جلسه تمرین بازی دهم. البته علی بهترین دروازه‌بان آسیاست و به او بابت حمایت‌هایش مدیون هستم، اما هیچ وقت اصولم را زیر پا نمی‌گذارم و شیوه کارم طوری است که تمام نفرات تیم برایم یکسان هستند.

وی در خاتمه اظهار داشت: لازم می‌دانم از عملکرد عالی امروز رادوشویچ هم یاد کنم. با اطمینان می‌گویم توپ‌هایی که امروز رادو گرفت از روی اتفاق یا شانس نبود، بلکه این درواز ‌بان شایستگی بالای خود را نشان داد. رادو به این دلیل خوب است که در کنار بهترین دروازه‌بان آسیا تمرین می‌کند و علی بهترین رقیب و یک همبازی فوق‌العاده برای رادوست. رادشویچ می‌داند که در کنار بهترین دروازه‌بان آسیا شانس کمی برای بازی دارد، اما هر روز طوری تمرین می‌کند که انگار در بازی بعد فیکس است. بار دیگر از بیرانوند به خاطر رفتار حرفه‌ای‌اش روی نیمکت تشکر می‌کنم و باید بگویم او شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1328085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =