دانشجویان باید پذیرای سلایق مختلف باشند

ایسنانوشت:مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خوارزمی گفت: مطالبات دانشجویان نباید سطحی و در حد مسائل روزمره باشد چون این یک خطر بزرگ است‌.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد هاشمی ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت شهدای ۱۶ آذر اظهار کرد: دانشجویان، امروزه با توجه به شرایط زمانی، مسئولیت سنگین تری برعهده دارند و آن هدایت جامعه به سمت تعالی است‌.

هاشمی با اشاره به نکات منفی فضای فرهنگی، اجتماعی، صنفی و علمی گفت: مطالبات دانشجویان نباید سطحی و در حد مسائل روزمره باشد چون این یک خطر بزرگ است‌.

وی تاکید کرد: مطالبات باید به گونه‌ای باشد که جامعه را به سمت تعالی و تمدن اسلامی هدایت کند و آن مطالبات والا و در حد کمال و تعالی باشد.

هاشمی عنوان کرد: ویژگی مثبت فضای فرهنگی، اجتماعی، صنفی و علمی دانشگاه نسبت به گذشته، افزایش امکانات و ایجاد فضای گفتمانی برای گروه‌ها و عقاید مختلف است.

وی با تاکید بر اتحاد دانشجویان و تشکلات گفت: دانشجویان باید از اختلاف سطحی پرهیز و سلیقه‌های مختلف را در خود هضم کنند تا شنونده‌ خوبی برای گروه‌های متفاوت باشند.

هاشمی  در پایان گفت: جرات داشتن، مطالبه کردن، اطلاع و آگاهی از مسائل جامعه و داشتن مهارت علمی از مواردی است که یک دانشجو باید خود را به آن آراسته کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1328890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =