توضیح مدیر کل دفتر نظارت بر تولید سازمان سینمایی درباره سریال «خاتون»

مدیرکل نظارت بر تولید سازمان سینمایی از رونق ساخت سریال‌های شبکه نمایش خانگی خبر داد و همچنین خبر رد شدن فیلمنامه سریال «خاتون» را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز خبری منتشر شد درباره یک سریال شبکه نمایش خانگی که فیلمنامه‌اش به کلی در شورای پروانه ساخت رد شده است؛ سریالی که تینا پاکروان، کارگردان سینما قرار است به عنوان اولین تجربه‌اش در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کند.

پیگیری‌های خبرآنلاین اما نشان می‌دهد خبر رد شدن این فیلمنامه که موضوعی تاریخی دارد، درست نیست.

بهمن حبشی، مدیرکل نظارت بر تولید سازمان سینمایی در گفت‌وگو با خبرآنلاین با بیان این نکته که ساخت سریال‌های شبکه نمایش خانگی در ماه‌های اخیر رونق گرفته است، گفت: «شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی با دقت کارهای ارائه شده را ارزیابی می‌کند و متناسب با رویکرد سازمان سینمایی مورد توجه قرار می‌گیرد.»

وی درباره شایعه مطرح شده در خصوص سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان، ضمن تکذیب خبر منتشر شده، گفت: «سریال «خاتون» که موضوعی تاریخی دارد به‌تازگی جهت دریافت پروانه ساخت به شورا ارائه شده است و در مرحله بررسی قرار دارد. بدیهی است انتشار هرگونه خبری درباره قبول یا رد پروانه سریال‌ها از طرف وزارت ارشاد خواهد بود.»

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1330201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =