مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: دشمنان که می‌گویند شهید ژاله با ما بوده اما او را خانم ژاله خطاب می‌کردند.

به گزارش فارس، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در اجلاس روسای واحد جوانان سراسر کشور حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تحرکات در کشورهای اسلامی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در زمان مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی اعتقاد داشتند در ایران باید حکومت اسلامی مستقر شود و در مرحله دوم حکومت اسلامی در کشورهای اسلامی مستقر شده و در مرحله آخر از قیام در جهان حکومت اسلامی تشکیل شود تا زمینه ظهور حضرت حجت(عج) فراهم شود.

وی افزود: ما در آن زمان باور نمی​کردیم که به این زودی آرمان امام خمینی(ره) تحقق یابد اما امروز می بینیم خاور میانه اسلامی در حال شکل گیری است.

شریعتمداری تصریح کرد: امروز انقلاب های اسلامی در کشورهای مسلمان در حال شکل گیری است و از خصوصیات این انقلاب ها این است که همه آنها اسلامی و ضد استکباری هستند.

وی ادامه داد: انقلاب مردم مصر، تونس، لیبی و...انقلابی ضد آمریکایی است زیرا تمام حکام در این کشورها بسیار آشکار دست نشانده آمریکا بوده اند. الگو گرفتن انقلاب های منطقه از انقلاب اسلامی قابل انکار نیست.

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به فتنه سال گذشته و تفاوت آن با برخی تحرکات در 25 بهمن، تاکید کرد: ماجرای 25 بهمن اگرچه در ادامه فتنه سال 88 بود اما ماهیتا با آن تفاوت داشت زیرا در نقشه ، طرح و ساختار با فتنه سال گذشته متفاوت بود.

وی ادامه داد: فتنه گران خود اذعان داشته اند که ماجرای فتنه 88 با شکست تمام شد و این مساله نشان می دهد 25 بهمن نمی تواند ادامه فتنه باشد بلکه یک نیاز اورژانسی آمریکا بود.

نماینده ولی‌فقیه در مؤسسه کیهان تاکید کرد: آمریکایی ها نیاز داشتند انقلاب اسلامی ایران که الگوی مردم مصر بوده به این الگو ضربه بزنند و حرکاتی در ایران ایجاد کنند تا روحیه مردم مصر را ضعیف کنند.باید به جایگاه خود در منطقه و جهان توجه کنیم و ببینیم نقشه راه چیست و کجا ایستاده ایم.

وی افزود: امروز اسلام ناب که ظلم ستیز است بر کرسی قدرت نشسته و اگر اینچنین نبود اتفاقات در جهان اسلام رخ نمی داد.

شریعتمداری با اشاره به اختلافات ایران با آمریکا تصریح کرد: اختلافات ما با آمریکایی ها ماهوی و مبنایی است زیرا دشمنان به دنبال اسلامی هستند که در حکومت دخالتی نکند. اسلام ناب ظلم ستیز است و اگر این ظلم ستیزی را از اسلام برداریم دیگر اسلام نیست.

وی با بیان اینکه در دوران اصلاحات،دوم خردادی ها که دم از قرائت جدید از اسلام می زدند آن اسلام ظلم ستیز نبود گفت: حاکمیت اسلام ظلم ستیز باعث قدغن کردن ظلم و دل بستن محرومان می شود.آمریکایی ها و غربی ها با ما در ماهیت و مبنا مشکل دارند و در زمانی که ما بر باورهای خود تکیه می کنیم این باور قابل بمباران و انفجار نیست و در اینجا است که جنگ نرم مطرح می شود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: درگیری و جنگ نرم با نظام سلطه را ما با پیروزی انقلاب اسلامی شروع کرده‌ایم و ما در جایگاه آفند و آنها در جایگاه پدافندی قرار دارند.

وی ادامه داد: در جنگ دو طرف به دنبال ضربه به کانون اصلی هستند و در فتنه سال گذشته نوک پیکان حملات دشمن به صورت مستقیم به سمت ولی فقیه بود.

شریعتمداری با اشاره به مواضع اشخاص در برابر فتنه اظهار داشت: برخی افراد با فتنه گران همراهی و هم گامی داشتند و برخی نیز با آنها مرزبندی کردند، حزب موتلفه اسلامی از ابتدا به صورت آشکار در مقابل فتنه گران بود و مواضع روشنی داشت.

مدیر مسئول روزنامه کیهان در پاسخ به سوالی در خصوص محاکمه سران فتنه گفت: قبل از محاکمه قضایی سران فتنه لازم بود آنها در افکار عمومی محاکمه شوند که امروز این مساله اتفاق افتاده و هر روز که گذشت پرده از چهره سران فتنه برداشته شد و در حال حاضر زمان محکومیت آنها در دستگاه قضایی است.

وی همچنین درباره برخی از تندروی ها بیان داشت: در خصوص مساله تندری در اصول باید معیار و فرمول داشت،تندروی اگر به معنی عبور از معیارها باشد اسم اش تند روی است،برخی حرکت بر روی اصول را تند روی می دانند زیرا خودشان طبق اصول حرکت نمی‌کنند.

شریعتمداری درباره نقش موسوی خویینی​ها در جریان فتنه تصریح کرد: موسوی خویینی ها سعی کرد نقش سایه را در جریانات اخیر بازی کند و امتحان بدی پس داد، وی جزو عوامل اصلی فتنه است و این افراد و سران فتنه هنوز درس نگرفته اند که چطور می خواهند جلوی بصیرت مردم بایستند.

وی در پایان در خصوص شهید ژاله گفت: کار دشمنان شهید دزدی است، دشمنان که می گویند شهید ژاله با ما بوده در ابتدای شهادت ایشان در شبکه های تلوزیون خود به نام خانم ژاله عنوان می‌کردند و نمی دانستند شهید ژاله دختر است و یا پسر چگونه است که این شهید متعلق به آنهاست ولی جنسیت او را نمی دانستند.

/11128

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 133038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    2 0
    درود بر حسین شریعتمداری..
  • بدون نام IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    0 1
    اِ؟ جدی میگی ...؟
  • شیراز IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    0 1
    به حق چیزای نشنیده!
  • بدون نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    0 0
    بعضی ها هم تو گفتگوی ویژه خبری اسم این دانشجو"تئاتر" رو یادش رفت و مجری یادآوری کرد!
  • علی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    0 1
    می دونستی خیلی با حالی شریعتمداری و داری حیف میشییِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِ....
  • مهرداد IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    0 1
    کی از تو نظر خواست آخه حسین جون!
  • mt IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    0 1
    عجب بابا! این دیگه کیه!!!
  • رضا US ۲۳:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
    0 1
    چی میگــــــــــــــــــی؟