۱۰ نفر
۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
عنایتی در صف منتقدان وزارت ورزش

رضا عنایتی، پیشکسوت باشگاه استقلال به ایرنا گفت: هواداران چه گناهی کرده‌اند که این تیم وقتی به آرامش نسبی می‌رسد اتفاقات حاشیه‌ای گریبان این تیم را می‌گیرد.

رضا عنایتی روز جمعه در واکنش به فسخ یکطرفه قرارداد سرمربی استقلال تهران و حواشی پیش آمده پس از آنگفت: اگر استراماچونی در بازی استقلال مقابل پیکان روی نیمکت می‌نشست این تیم به جای تساوی به پیروزی می‌رسید.

وی یادآور شد: هوادار استقلال چه گناهی کرده است که این تیم وقتی به آرامش نسبی می‌رسد اتفاقات حاشیه‌ای گریبان این تیم را می‌گیرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال لیاقت قهرمانی در این فصل را دارد و اگر موانعی بر سر راه این تیم ایجاد نشود در پایان فصل رسیدن به این عنوان دور از دسترس نیست.

عنایتی تصریح کرد: امیدوارم هرچه سریعتر مسئولان ورزشی، مدیرعامل استقلال را انتخاب کنند تا این تیم به ساحل آرامش رسیده و تکلیفش مشخص شود.

وی تاکید کرد: فتح‌الله‌زاده گزینه خوبی برای مدیریت باشگاه استقلال است و با توجه به شناختی که از این تیم دارد آبی‌پوشان از بحران خارج می‌کند.

بازیکن پیشین استقلال در پایان گفت: هنوز پیشنهاد تیم اماراتی برای حضور من به عنوان مربی پابرجاست، ولی به آن پاسخی نداده‌ام.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1330665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =