جزییات جلسه هاشمی با جهانگیری درباره اتوبوس و مترو

ایسنا نوشت: رییس شورای شهر تهران جزییات جلسه‌اش با معاون اول رییس جمهور را تشریح کرد.

محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک به الویری بابت انتخاب مجددش به عنوان رییس شورای عالی استان‌ها، گفت: امیدواریم شورای عالی استان‌ها در سال جدید بتواند با پیگیری معضلات اساسی شوراها در حوزه‌های مختلف همچون مالیات بر ارزش افزوده، شورایاری و غیره نقش برجسته‌تری در بهبود حکمرانی شهری ایفا کند.

وی همچنین با ابراز تاسف از استعفای معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرد: بابت زحمات بی‌دریغ و همراه با صداقت و پاکدستی پورسید آقایی، از وی تشکر می‌کنم و امیدوارم در مسئولیت جدید که به وی محول می‌شود با قدرت ادامه مسیر دهند.

رییس شورای شهر تهران همچنین در مورد جلسه‌اش با معاون اول رییس جمهور که با حضور همه دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با حمل و نقل برگزار شد، ادامه داد: این جلسه منجر به تصمیمات مناسبی در جهت تامین ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس برای تهران و قطار مورد نیاز مترو شد که جا دارد از معاون اول رییس جمهور تشکر کنیم.

وی ادامه داد: با برگزاری این جلسه ناهماهنگی بین دستگاه‌ها برطرف شده و دستگاه‌های موثر در بالاترین سطح همکاری قرار گرفتند و از این مرحله به بعد و با نقش مدیریت شهری در پیگیری و تسریع اقدامات مورد نیاز، شاهد انعقاد قرارداد تولید اتوبوس و تولید قطارهای مترو با واگن‌سازان داخلی باشیم.

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1331275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =