قدیمی‌ترین تیم فوتبال خوزستان به لیگ پایین‌تر سقوط کرد

ایرنا نوشت: تیم فوتبال استقلال اهواز ریشه‌دار ترین تیم فوتبال خوزستان با رای سازمان لیگ به یک‌ دسته پایین‌تر (لیگ خوزستان) سقوط کرد.

تیم فوتبال استقلال اهواز به دلیل پرداخت نکردن بدهی‌های خود و تحویل ندادن مدارک بازیکنان برای حضور در مرحله دوم لیگ دسته سوم، با ابلاغ سازمان لیگ به یک دسته پایین‌تر سقوط کرد.

فصل گذشته در حالی که استقلال اهواز در لیگ دسته دوم حضور داشت به دلیل شکایت فرناندو بازیکن سابق تیم استقلال اهواز بابت عدم پرداخت مطالباتش و جلب رضایت وی، این تیم خوزستانی با جریمه سنگین فیفا مواجه شد و به لیگ دسته سه سقوط کرد.

امسال با وجود اینکه آبی‌های اهواز در جدول لیگ سه وضعیت نسبتا خوبی داشتند و خود را آماده حضور در مرحله دوم رقابت‌ها می‌کردند، با بی‌تدبیری مدیران این تیم، با جریمه سنگین سازمان لیگ مواجه شدند و شرایط ریشه‌دارترین تیم فوتبال خوزستان بحرانی‌تر شد. 

استقلال اهواز که سابقه نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور را دارد و روزگاری منبع تزریق بازیکن به تیم ملی بود اکنون به دلیل بی‌توجهی مسئولان استان در گِل فرو رفته و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

در حال حاضر مالکیت این باشگاه اهوازی بر عهده ارسطو جهانداری بوده که خبری از او نیست؛ چندی پیش شایعات واگذاری این تیم به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مطرح شد که سخنگوی اداره کل این موضوع را رد کرد.

تیم استقلال اهواز در طور سال های اخیر به بازیکنان و مربیان بسیاری بدهکار بوده و هیچگونه تلاشی برای رفع این مشکل صورت نگرفته است، از طرفی تمام مسئولان استان چشم خود را به روی مشکلات این تیم بسته اند و تماشاگر سقوط این تیم هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1331418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =