مامور پلیس ناجی جان دختربچه ۹ ساله شد/احیای قلبی در محل

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: یک دختر بچه ۹ساله که براثر برخورد با یک دستگاه موتورسیکلت از ناحیه سر دچار آسیب جدی شوده بود با اقدام سریع و به موقع مامور وظیفه شناس این فرماندهی از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس استان اصفهان، سرهنگ علی جعفری نژاد اظهار داشت: در پی اجرای طرح انتظامی استقرار صبحگاهی پلیس در حاشیه مدارس، ستوان سوم وظیفه "فواکهی" متوجه برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دختر بچه ۹ ساله که در حال حرکت به سمت مدرسه بود، شده و به سرعت  بالای سر وی حاضر می شود.

وی با بیان اینکه براثر شدت ضربه وارد آمده بر سر این دختر، علائم حیاتی از قبیل ضربان قلب و تنفس وی قطع شده و هوشیاری خود را از دست داده بود، گفت: مامور وظیفه شناس پلیس بلافاصله عملیات احیا شامل ماساژ قلبی وتنفس مصنوعی را انجام و با تلاش فراوان موفق به بازگرداندن ضربان قلب و تنفس منظم مصدوم می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان "خمینی شهر" گفت: پس از آن عوامل اورژانس در محل حاضر شده و مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند که بعد از گذشت چند روز این دختربچه امروز بهبودی کامل خود را به دست آورده است.

سرهنگ جعفری نژاد با اشاره به بازتاب عمل این سرباز وطن و مامور وظیفه شناس، گفت: عمل انسان دوستانه وخداپسندانه سرباز نیروی انتظامی موجب موجی از خوشحالی خانواده دختر بچه و قدردانی شهروندان شد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان "خمینی شهر" قدردان زحمات این مامور وظیفه شناس و همه سربازان وطن در جای جای میهن عزیزمان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =