اوقاف اردبیل تسهیل‌گر موسسات خیریه است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: اوقاف به هیچ وجه قصد رقابت با موسسات خیریه را ندارد بلکه تسهیل‌گر آنان است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده اظهار داشت: اوقاف به هیچ وجه قصد رقابت با موسسات خیریه را ندارد بلکه تسهیل‌گر آنان است و تلاش دست‌اندرکاران در این مجموعه خیرخواهانه شایسته تقدیر است.

وی بیان کرد: کارها و اقدامات شایسته‌ای که اوقاف با هدف تامین مایحتاج خانواده‌ها و نیز حمایت از خانواده‌های نیازمند و ایتام در دستور کار قرار گرفته که بسیار ارزشمند بوده و می‌تواند تاثیرات و خروجی‌های مثبت و ارزشمندی را به‌دنبال داشته باشد که این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: درصدد توسعه برنامه‌های فرهنگی و آموزشی هستیم و سعی و تلاش ما بر این است که دین خود را در وقف در این حوزه‌ها که بسیار حائز اهمیت است به سطح قابل قبولی برسانیم و با حمایت‌های همه‌جانبه به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

ستوده اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و سبک زندگی اسلامی و مناسبت‌ها در حال تدوین است و اوقاف استان درصدد است در راستای اجرای طرح امینانه موقوفات و فرهنگ‌سازی مناسب وقف در سطح استان به وضعیت مطلوبی دست یابد.

عزیز طلوعی مدیر عامل موسسه خیریه ائمه اطهار(ع) نیز در این دیدار بیان کرد: کمک به ایتام و نیازمندان با توجه ویژه به امور فرهنگی و رفع فقر فرهنگی اولویت اساسی است و در این زمینه برگزاری اردوها و کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی برای دستیابی به اهداف مورد نظر در دستور کار قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =