آغاز توزیع پستی۶۰ هزار قبض عوارض شهری در شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد از آغاز توزیع انبوه حدود ۶۰ هزار قبض عوارض شهری سال ۹۸ این شهرداری شامل عوارض نوسازی، بهای خدمات پسماند و فضای شهری (کسب و پیشه) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، محمدرضا امیدی اظهار داشت: به منظور رفاه حال شهروندان و کاهش مراجعات حضوری به مناطق شهرداری، با برنامه ریزی های صورت گرفته این قبوض از طریق اداره پست به درب منازل شهروندان ارسال می شود.

وی افزود: شهروندان تا پایان سال جاری مهلت دارند تا از طریق سایت شهرداری به نشانی www.shahrekord.ir و یا درگاه‌های غیر حضوری نزد بانک‌های شهر، ملی، ملت، پست بانک، صادرات، قوامین و مسکن عوارض خود را پرداخت نمایند.

امیدی تأکید کرد: مودیانی که عوارض نوسازی را به موقع پرداخت نمایند از ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی بهره مند خواهند شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد افزود: اخذ عوارض نوسازی بر اساس قانون نوسازی و عمران شهری مصوب سال ۱۳۴۷ صورت می پذیرد.

امیدی ادامه داد: دریافت سالانه بهای خدمات پسماند شهری نیز بر اساس قانون مدیریت پسماند ابلاغی از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور انجام می شود و همچنین عوارض بر فضای شهری مورد استفاده بر فعالیت های فصلی، دائمی و کلیه واحدهای تولیدی، خدماتی و اقتصادی طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اخذ می گردد.

وی ابراز امیدواری کرد شهروندان با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در پیشرفت، توسعه پروژه ها و برنامه های مجموعه مدیریت شهری یاری نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1332519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =