عباس عبدی: مجلس آینده چوب لای چرخ دولت خواهد گذاشت/ شاید پرونده‌های جدی فساد برای تندروهای اصولگرا ایجاد شود

تحلیلگر اصلاح‌طلب می‌گوید: برای ترکیب مجلس آینده باید انتظار یک ترکیب غیراصلاح‌طلبی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس عبدی در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین درباره پیش‌بینی‌اش از ترکیب مجلس آینده گفت: برای ترکیب مجلس آینده باید انتظار یک ترکیب غیراصلاح‌طلبی داشت. اما اینکه جریان سوم، رادیکال یا غیررادیکال شکل بگیرد، قابل پیش‌بینی دقیق نیست، چون این افراد در یک میدان شفاف و منضبط رفتار نکرده‌اند که قابل قیاس باشند. مجلس بعدی یک مدت علیه دولت حرف می‌زنند و چوب لای چرخ دولت می‌گذارند و تنش ایجاد می‌کنند و بعد هم دولت بعد از تابستان سال آینده در سرازیری می‌افتد، تا به انتخابات ۱۴۰۰ برسیم فقط در سراشیبی احتضار قرار می‌گیرد. 

»»» مشروح گفتگوی عباس عبدی را بخوانید: 

عباس عبدی: انتخابات برای اصلاح‌طلبان به معنای واقعی تمام شده است

وی افزود: اینکه تندروهای اصولگرا هم شانس دارند یا ندارند، نمی‌توانم پیش‌بینی دقیقی کنم، اما ممکن است برای برخی از آنان پرونده‌های جدی فساد ایجاد شود، یا اینکه پرونده‌های انحرافی دیگری برای آنان ایجاد شود و واقعا نمی‌دانم آنها تائید یا ردصلاحیت می‌شوند. چون از سیاست رسمی در این باره اطلاع ندارم. هیچ پیش‌بینی درستی نمی‌شود کرد که آینده چه خواهد شد.

این تحلیلگر اصلاح‌طلب گفت: در ایران مسائل چه در ساختار رسمی و چه در ساختار احزاب و گروه‌ها شفاف نیست و مردم هم به دلیل اینکه در یک شرایط مناسبی نیستند، ممکن است رفتاری انجام بدهند که هیچ‌کس نتواند آن را پیش‌بینی کند. بنابرین از پیش‌بینی چنین چیزی عاجز هستم.

۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1333718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =