۰ نفر
۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
کدام خودروها امروز گران شدند؟

بازار خودرو پس از چند روز ثبات امروز دوباره به روند افزایشی پا گذاشت و نرخ های تولیدات دو کمپانی اصلی در بازار امروز کشور به شکل فزاینده‌ای رو به افزایش رفت.

به گزارش خبرانلاین، در حالی که چند روز آخر هفته گذشته بازار خودرو شاهد روندی آرام بود در روز جاری دوباره روند افزایش خودرو به بازار بازگشت. این امر سبب شده تا قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به بیش از ۵۰ میلیون رسید.

در بازار قیمت اغلب خودروهای سایپا افزایش یافت. بر این اساس نرخ تیبا صندوق‌دار با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی به ۵۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. تیبا دو نیز با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی ۶۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شد. همچنین نرخ ساینا نیز در بازار با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به ۶۵ میلیون تومان رسید. همچنین نرخ کوبیک دنده‌ای نیز در حالی ۷۵ میلیون تومان تعیین شد که این مهم نیز از افزایش یک میلیون تومانی آن در بازار خبر می‌دهد.

در سوی دیگر بازار قیمت همه محصولات ایران خودرو افزایش یافت. سمند ال ایکس با افزایش یک میلیون تومانی به ۸۵ میلیون تومان رسید. سمند EF7 نیز در حالی ۹۸ میلیون تومان اعلام شد که این مهم نیز از افزایش قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی این خودرو نسبت به خودروهای دیگر خبر می‌ٔهد.

انواع مدل پژوهای ۴۰۵ در بازار حدود یک میلیون افزایش یافتند به نحوی که بنزین سوز ۴۰۵ جی ال ایکس ۷۵ میلیون تومان خرید و فروش شد و نرخ دوگانه سوز آن نیز ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شد.

این میان نرخ هر پژو ۲۰۶ تیپ دو با افزایش ۷۰۰ هزار تومانی به ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید و قیمت تیپ پنج آن نیز با افزایش دو میلیون تومانی قیمت مشابه با ۲۰۶ صندوق دار تعیین شد و به ۱۱۴ میلیون تومان رسید. رانا نیز با افزایش یک میلیون تومانی ۹۱ میلیون تومان تعیین شد. به پژو پارس نیز در حالی ۱۰۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شد که این مهم نیز حاکی از افزایش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی این خودرو در روز یکشنبه نسبت به روز شنبه خبر می‌دهد.

در میان دیگر تولیدات ایران خودرو دنا تیپ دو با افزایش یک میلیون تومانی آن ۱۲۹ میلیون تومان خرید و فروش شد. نرخ دنا پلاس تیپ یک نیز با تورم دو میلیون تومانی ۱۴۷ میلیون تومان شد.

۲۲۳۲۲۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1333960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =