جمعیت زندانیان استان البرز کاهش یافت

اقتصاد برخط نوشت: دادستان سابق استان البرز گفت: در دادگستری تلاش کردیم که آمار جمعیت زندانیان کاهش یابد، این اتفاق محقق شد و جمعیت زندانیان استان البرز در این مدت کاهش محسوس داشت.

حاجی‌رضا شاکرمی در مراسم معارفه و تودیع دادستان مرکز استان البرز که بعد از ظهر یکشنبه با حضور دادستان کل کشور در کرج برگزار شد، اظهار داشت: استان البرز دو برابر نرخ کشور رشد جمعیت دارد و سالانه بالغ بر ۱۰۰ هزار نفر به جمعیت استان اضافه می شود.

وی افزود: با توجه به تلاش های صورت گرفته در راستای افزایش امنیت در استان، علیرغم این روند افزایشی جمعیت میزان جمعیت کیفری در استان کاهش پیدا کرده است.

دادستان سابق  استان البرز با بیان اینکه امنیت بدون عدالت تامین نمی‌شود، بیان کرد: در دهه ۹۰ بیشترین حجم اخبار حوادث در کشور را استان البرز به خود اختصاص داده بود که با کارهای  انجام شده این میزان بسیار کاهش پیدا کرده است.

شاکرمی تصریح کرد: اکنون با همدلی شورای تامین استان بزهکاری در البرز کاهش یافته و سرمایه گذاری های مختلف صورت گرفته و استان را به یک استان امن در سطح کشور تبدیل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در طول مدت مدیریت یکی از تلاش های من پاسخگو بودن در برابر رسانه ها بود که موجب تعامل و در نتیجه اطلاع رسانی خوب در سطح استان شد.

دادستان سابق  استان البرز بیان کرد: یکی از مشکلات مورد تاکید من به دادستان کل کشور مربوط به زندان های استان بود که باید در این راستا فکری اندیشیده شود.

شاکرمی بیان کرد: در تصرف اراضی ملی از سال ۹۵ تا کنون ۲ هزار و ۴۰۰ ‌هکتار اراضی ملی رفع تصرف شده ‌و با هیچکس در این زمینه تعارف نداشتم.

وی  با بیان اینکه جرائم خشن در البرز به شدت کاهش یافت، گفت: میزان و جرایم خشن و قتل‌ها در استان روند بسیار کاهشی دارد و سرقت مسلحانه نیز به ندرت در استان البرز اتفاق می‌افتاد ‌و سرقت خودرو و وسایل خرد خودرو در استان افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در دادگستری تلاش کردیم که آمار جمعیت زندانیان کاهش یابد، گفت: این اتفاق محقق شد و جمعیت زندانیان استان البرز در این مدت  کاهش محسوس داشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1334075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =