ارتش سوریه حمله پهپادهای ناشناس را دفع کرد

ایرنا نوشت: خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یکشنبه شب گزارش داد، پدافند هوایی ارتش سوریه، حمله پهپادهای ناشناس را در استان "حماه" واقع در شمال غرب این کشور دفع کرده است.

سانا بدون اشاره به این که این پهپادها متعلق به چه گروهی بوده است، گزارش داد که این حملات در اطراف فرودگاه حماه دفع شده است.

این خبرگزاری شمار پهپادها را بیان نکرد و افزود، پدافند هوایی ارتش این کشور یک فروند از پهپادهای مهاجم را در شهر "الجبله" در استان لاذقیه در شمال این کشور سرنگون کرده است.

ساعاتی پیش نیز خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد، یک پهپاد مسلح متعلق به گروه‌های تررویستی را رهگیری و منهدم کرده است.سانا اعلام کرده بود، این پهپاد در منطقه‌ای میان "تل الدره" و کشتزارهای "الحمراء" در غرب شهر "سلمیه" استان حماه سرنگون شده است.

از پنجشنبه شب گذشته درگیری میان ارتش سوریه و تروریست‌های مسلح در استان ادلب، دیگر استان شمالی سوریه شدت گرفته است.در این عملیات تاکنون ۲۸ منطقه از خاک سوریه از اشغال تروریست‌ها آزاد و ۱۹ تروریست نیز کشته شدند.

این عملیات در راستای تلاش ارتش سوریه برای پاکسازی و به کنترل درآوردن باقی مانده خاک این کشور از اشغال گروه‌های تروریستی در بخش‌های شمال غربی و استان ادلب و اطراف آن است.

2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1334141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =