ترابی: پای یک جام در میان است، حق اشتباه نداریم

مهدی ترابی این روزها ستاره پرسپولیس است و با گلش در دقیقه پایانی بازی مقابل پارس جنوبی این تیم را در صدرجدول نگه داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی ترابی به بهترین بازیکن این فصل پرسپولیس تبدیل شده و توانسته شایستگی‌های فنی خود را بار دیگر به اهالی فوتبال ثابت کند. او طی سال های اخیر همواره یک روند منظم را طی کرده و همیشه جزو بهترین های لیگ ایران بوده اما درخشش این فصل ترابی باعث پیشرفت تیم گابریل کالدرون شده و سرمربی آرژانتینی پرسپولیس می گوید به خاطر تاکتیک هایش در تمرین، ترابی به اینجا رسیده است. 
به هر حال در آستانه دیدار پرسپولیس مقابل شهرداری ماهشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با ترابی تماس گرفتیم. این مهاجم خلاق و تکنیکی که توانایی بازی در چند پست مختلف را دارد، در ابتدا گفت: فصل برای ما با شرایط خاصی شروع شد اما خدا را شکر که بعد از ۴، ۵ پیروزی توانستیم به بهترین شرایط ممکن برسیم. پرسپولیس بدون تردید به عنوان یک مدعی وارد لیگ شده و باید بتوانیم از نام و نشان خودمان دفاع کنیم. از این رو بهترین بازی ها را به نمایش می گذاریم و انشالله به هدفی که داریم، می رسیم .
او اضافه کرد: خدا خواست تا طی هفته های گذشته بتوانم با گلزنی و ارسال پاس روی عملکرد تیمم تاثیر بگذارم. الان تیم ما به اتحاد همه بازیکنان احتیاج دارد تا بتوانیم در کنار هم روزهای خوبی را تجربه کنیم. من هم با تمرین های منظم توانستم به فرم مطلوبی برسم و شرایطم به گونه ای است که می توانم خودم را نشان بدهم. از انگیزه های بالایی بهره می برم و می دانم اگر تمرکزم را حفظ کنم ، همین روند را ادامه خواهم داد. ما دو بازی دیگر در پیش داریم و پس از آن می توانیم وارد تعطیلات نیم فصل شویم. با توجه به فشردگی بازی ها ، بدون شک این وقفه می تواند باعث سر حال شدن بازیکنان شود و در فرم بهتری قرار بگیریم. بعد از تعطیلات قطعا کارمان سخت تر می شود چون بازی های بیشتری در پیش داریم اما به راه مان با قدرت ادامه می دهیم.
از ترابی در مورد شانس هایش برای کسب عنوان آقای گلی پرسیدیم که این طور پاسخ داد: هیچ بازیکنی بدش نمی آید که به این افتخار در لیگ ایران برسد اما من به دنبال آن نیستم که خودم همه موقعیت ها را به گل تبدیل کرده و آقای گل شوم. ما بازیکنان بسیار خوبی در خط حمله و در همه پست ها داریم که می توانند به افتخارات فردی برسند. من هم تلاش خودم را می کنم اما نکته مهم این است که همه در خدمت تیم باشیم. به این خاطر بود که گفتم به آقای گلی فکر نمی کنم و فقط می خواهم به پرسپولیس کمک کنم. امیدوارم هر چه خیر و صلاح تیم است رقم بخورد. 
این مهاجم که سابقه کار زیر نظر مربیانی چون علی دایی، برانکو ایوانکوویچ، کارلوس کی روش، گابریل کالدرون و... را دارد، در مورد بازی با شهرداری ماهشهر تاکید کرد: ما به این بازی به چشم یک دیدار بسیار مهم نگاه می کنیم چون پای یک جام در میان است و حق اشتباه نداریم. ما هرگز هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم و امیدواریم بتوانیم خودمان را در زمین نشان دهیم. برای این مقابل احترام قائل هستیم و با تمام وجود برای کسب برد به میدان می رویم تا بتوانیم هواداران را شاد کنیم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1334293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =