اعطای بسته‌های تشویقی به کارفرمایان چهارمحال و بختیاری برای اشتغال مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: کارفرمایان و کارآفرینان استان به ازای ایجاد زمینه اشتغال مددجویان بسته‌های تشویقی دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان ،  علی ملک پور با اشاره به سیاست‌های این نهاد مبنی‌بر ایجاد زمینه اشتغال و خودکفایی نیازمندان بیان کرد: کمیته امداد برای کارفرمایان و کارآفرینانی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند بسته‌های تشویقی در نظر گرفته است.

وی افزود: بسته نخست شامل اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد به ازای استخدام هر مددجو برای مدت ۳ سال است. کارفرمایان در صورت استفاده از این بسته موظف به پرداخت حق بیمه مددجویان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه درصورتی‌که کارفرمایان تمایلی به استفاده از تسهیلات نداشته باشند می‌توانند از دیگر بسته تشویقی استفاده کنند ادامه داد: در این بسته تشویقی، حق بیمه مددجو پس از استخدام به مدت ۲ سال توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.

ملک پور با اشاره به اشتغال ۱۳۵ مددجوی کمیته امداد استان با اجرای این طرح گفت: کارفرمایان و کارآفرینان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات کمیته امداد استان مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =