بهترین زمان سفر به سئول پایتخت کره‌ جنوبی‌ چه ماهی است؟

سفر به سئول پایتخت کره‌ جنوبی‌، شهری ترکیبی فوق‌العاده از آسمان‌خراش‌های مدرن، خانه‌های چوبی سنتی عجیب و غریب و کوچه‌های سنگی پر زرق و برق است. این شهر فرهنگ کره‌ای را با تمام شکوه خود نشان می‌دهد و تاریخ سنتی را با معماری مدرن ترکیب می‌کند. موزه ملی کره جنوبی‌ یکی از نمونه‌های اصلی است: ساختمانی براق و حاوی برخی از آثار هنری چشمگیر از گذشته کره است. سئول قطعا یک جواهر در تاج کره جنوبی است.

بهار (مارس - می) بهترین زمان برای بازدید از سئول چون آب و هوا دلپذیر است و می‌توانید شاهد مراسم سالانه Jongmyo  Daeje باشید، این یک مراسم قدیمی با موسیقی و رقص کره‌ای ، در اولین یکشنبه ماه می است.

تابستان (ژوئن - اوت) شروع فصل باران‌های موسمی است و شهر گرم و مرطوب می‌باشد. درجه حرارت در بالای بیست شناور و بیشتر باران‌ها در جولای رخ می‌دهد.

پاییز (سپتامبر-نوامبر) زمانی ایده‌آل برای بازدید سئول چرا که درجه حرارت بین ۱۲C تا ۲۶C می باشد. این شهر با برگ درختان قرمز، زرد و نارنجی مملو از رنگ است که پس زمینه مناسبی برای عکس‌های تعطیلات ارائه می‌کند.

زمستان (دسامبر - فوریه) می‌تواند بسیار سرد باشد، و دمای آن اغلب به منفی می‌رسد. وقت خود را در یک موگاکوتانگ یا حمام کره‌ای صرف کنید تا گرم شوید.

سفر به سئول

گشت و گذار در سئول

حمل و نقل عمومی برای استفاده از گردشگران در سئول کارآمد، تمیز و آسان است. از اتوبوس‌های زرد شهر بهره ببرید که بسیار دوست‌دار توریست هستند، همه اطراف مرکز شهر سئول را نشان می‌دهد و در ایستگاه های اصلی و نقاط توریستی محبوب و مناطق خرید شیک می‌ایستد. متروی سئول نیز یک راه عالی برای گردش در اطراف شهر است - خطوط رنگی و اطلاعیه‌های انگلیسی کمک زیادی به سفر بدون دردسر می‌کنند.

سفر به سئول

هتل‌های در سئول

سفر به سئول

هتل ها در سئول به خاطر تمیز بودن و خدمات استثنایی شناخته شده‌اند. از هتل‌های ۵ ستاره پر زرق و برق، مانند The Shilla - که انتخاب محبوب مشاهیر و خاندان سلطنتی است تا هتل‌های ساده و سنتی مانند مسافرخانه Anguk، گزینه‌های کافی در این شهر فوق العاده مدرن برای هر بودجه وجود دارد.

جاذبه های اصلی که باید دید

موزه ملی کره

سفر به سئول

اقامت در سئول بدون بازدید از موزه ملی کره ناقص است. با بیش از ۱۳،۰۰۰ اثر هنری در نمایشگاه، از جمله مجسمه‌ها، سلاح‌ها و نقاشی‌ها، نگاهی اجمالی به گذشته متنوع و جذاب کره خواهید داشت.

Changdeokgung و باغ مخفی

سفر به سئول

این میراث جهانی یونسکو شامل یک مجتمع کاخ قرن ۱۵ و یک باغ کره‌ای خیره کننده است. کاخ محل اقامت بسیاری پادشاهان کره ای و فرزندانشان تا سال ۱۹۸۹ بوده است و امروزه می‌توان کاخ و باغ را از طریق تور دیدن کرد.

یادبود جنگ کره

سفر به سئول

این موزه با استفاده از سایت سابق ستاد ارتش، تاریخ جنگ کره را بررسی می‌کند. نمایشگاه جنگ کره (۱۹۵۰-۱۹۵۳) جالب است و باعث می شود سفر پرباری داشته باشید.

منبع : چمدان

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =