بهترین شهرهای کانادا در سال ۲۰۱۹ برای زندگی

موسسه‌ی  MoneySense  با مقایسه‌ی ۲۰۹ شهر بزرگ و کوچک کانادا، لیستی از بهترین شهرهای کانادا را منتشر کرده و درباره‌ی خصوصیات و برتری‌ این شهرها نسبت به یکدیگر توضیح داده است. اگر قصد اقدام برای دریافت ویزای کانادا را دارید با ما در این مقاله همراه باشید.

همانطور که می‌دانید کیفیت زندگی هر شخص به شرایطش بستگی دارد اما هر ساله مراکز آمار، شهرها را طبق شاخص‌های استاندارد زندگی رتبه‌بندی می‌کنند. این مراکز تحلیلی سعی می‌کنند با در نظر گرفتن شاخص‌هایی همچون میزان درآمد و مالیات، سیستم حمل ونقل عمومی، دما و پاکی هوا و مسائلی ازین قبیل که بر کیفیت زندگی افراد تاثیر بسزایی دارد، لیست رتبه‌بندی شهرها را تنظیم کنند.

لیست کلی بدون در نظر گرفتن اندازه و جمعیت شهرها

شهر بوشرویل در استان کبک

اگر برای اقامت دائم به دنبال ویزا کانادا هستید باید بگوییم که شهر کوچک بوشریل بهترین شهر برای زندگی است. این شهر با جمعیت حدود ۴۰ هزار نفری خود در سال گذشته در مقام ششم قرار داشت اما امسال موفق به کسب مقام اول شده است و دلیل آن پایین بودن نرخ بیکاری، درآمد بالا و توانایی خرید خانه در این شهر کوچک است.

همچنین علاوه براین شرایط خوب اقتصادی، گروه‌های ورزشی و هنری زیادی در این شهر به فعالیت مشغول هستند.

اتاوا در استان اونتاریو

شهر بزرگ اتاوا در جایگاه دوم این لیست قرار می‌گیرد. با اینکه بالا بردن استانداردهای یک شهر بزرگ کار سختی است اما اتاوا توانسته با بهبود کیفیت زندگی نسبت به سال گذشته، خود را از رتبه‌ی چهارم به رتبه‌ی دوم لیست برساند و به گزینه‌ی مناسبی برای اخذ کنندگان ویزای کانادا  تبدیل گردد.

 این شهربه دلیل درآمد مناسب، بالا بودن سلامت جسمی و دسترسی راحت به مراکز درمانی، موفق به کسب رتبه‌ی دوم جدول شده است.

شهرهای زیر به ترتیب در رتبه‌های دیگر این رده‌بندی کلی قرار دارند:

  • شهرهای برلینگتن در انتاریو
  • سنت آلبرت در آلبرتا
  • بلینویل در کبک

از شاخصه‌ی مهم این سه شهر که باعث بالا بردن کیفیت زندگی می‌شود می‌توان به پایین بودن میزان جنایت، پایین بودن نرخ بیکاری و دستمزد بالای افراد اشاره کرد که دانستن این موضوع برای دارندگان ویزا کانادا ممکن است دارای اهمیت باشد. در این لیست ونکوور جایگاه ۴۶، تورنتو جایگاه ۳۵ و مونترال جایگاه ۱۶۱ را به خود اختصاص دادند.

اسامی بهترین شهرهای بزرگ کانادا

همانطور که می‌دانید در شهرهای بزرگ و کوچک کیفیت زندگی‌ها با هم متفاوت است و شهرهای کوچک در مقایسه با شهرهای بزرگ راحتتر می‌توانند برای پایین آوردن جرائم، بالا بردن درآمد و بهبود وضعیت بهداشت عمومی تلاش کنند.

اما اگر بدنبال اخذ ویزای کانادا برای شهرهای بزرگ هستید، لیست بهترین شهرها برای زندگی به شرح ذیل است:

  • اتاوا
  • وینی‌پگ
  • تورنتو
  • ونکوور
  • مونترال
  • کبک سیتی
  • ادمونتون
  • کلگری

قبل از اقدام برای دریافت ویزای کانادا، طبق سلیقه و خواسته‌ی خود این شهرها را مورد تحقیق و بررسی قرار دهید.

برای مشاهده ی طرفه ی ویزای کانادا با آژانس هواپیمایی سام سیر تماس بگیرید.

شهر کبک که بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارد در لیست کلی شهرها مانند سال گذشته در رتبه‌ی دهم قرار دارد اما در بین شهرهای بزرگ دارای مقام دوم است. بطور میانگین در این شهر پس از ۳ و نیم سال میتوان خانه خرید. نرخ بیکاری در این شهر ۴٪ بوده و ۵۳٪ از ساکنان آن صاحب خانه هستند.

وینیپگ که سومین شهر بزرگ مناسب برای زندگی است با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت با توجه به شرایط بهداشتی مناسب و دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موفق به کسب این رتبه شده است.

تورنتو ششمین رتبه را در این لیست دارد که شاید انتخاب خیلی از دارندگان ویزا کانادا برای اقامت باشد. این شهر که جمعیتی نزدیک به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دارد در مقایسه با سایر شهرهای کانادا میزان پرداخت مالیات در آن کمتر است، شرایط مناسبی از نظر حمل و نقل عمومی دارد.

 از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به هوای نسبتا خوب و گروه‌های ورزشی و هنری متعدد اشاره کرد. دارندگان ویزای کانادا باید بدانند که میزان بیکاری در این شهر بیش از ۸ درصد و درآمد سالیانه هر خانوار بطور میانگین ۶۰ هزار دلار است.

 اگر برای اقامت دائم، ویزا کانادا را دریافت کرده‌اید می‌توانید به طور میانگین بعد از شش ونیم سال در این شهر خانه بخرید.

شاید پس از اخذ ویزای کانادا انتخاب شهر مورد نظرتان کمی سخت بنظر برسد اما با کمی تحقیق و توجه به آمارها به زودی می‌توانید به نتیجه‌ی مطلوب خود برسید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =