سرمربی نساجی:نتیجه بازی فردا با پرسپولیس برایم مهم نیست!

سرمربی تیم فوتبال نساجی ابراز امیدواری کرد این تیم مازندرانی در آینده روزهای بهتری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر ایران, اظهار داشت: در ابتدا باید جدا از بحث فنی تشکر کنم از استاندار مازندران که برای نساجی وقت گذاشته و جلساتی را برگزار کرده است تا باشگاه به شکلی برسد که وضعیت واحدی داشته باشد. امیدوارم نساجی با این رویه روزهای بهتری داشته باشد. همچنین باید از آقای صنیعی‌فر تشکر کنم که تیم را به اینجا رسانده است و مطمئناً مردم قائمشهر قدر زحمات او را می‌دانند. همچنین از آقایان حدادیان که برای تیم برنامه‌ریزی خوبی دارد. نساجی به سمتی می‌رود که اگر همین‌طور هواداران و مسئولان استانی همدل باشند می‌تواند به جاهای خوبی برسد.

سرمربی نساجی درباره رویارویی تیمش با پرسپولیس در بازی فردا اضافه کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و ما کارمان مقابل این تیم سخت است. زمانی این وضعیت سخت‌تر می‌شود که ما شش بازیکن‌مان به تازگی فسخ کرده‌اند. البته برای علی اصغر عاشوری سوءتفاهمی به وجود آمده بود، اما دو روز است که برگشته و در تمرینات ما شرکت می‌کند. البته دو بازیکن ما در اردوی تیم فوتبال امید هستند و ما آنها را برای بازی فردا نیز در اختیار نداریم.

«امیدوارم فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی این روزها را به یاد داشته باشند که ما در چه شرایطی به تیم امید بازیکن دادیم»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: ما الان حتی به یک بازیکن هم نیاز داریم، چرا که برای پر کردن لیست 18 نفره برای بازی فردا دو بازیکن تیم امید را اضافه کرده‌ایم. البته با همین نفرات به دیدار با پرسپولیس می‌رویم. دیدار با پرسپولیس سخت است، چه برسد که الان باید با هفت هشت غایب به این دیدار برویم. نبود این بازیکنان کارمان را سخت می‌کند، ولی چیزی که ما را امیدوار می‌کند حس خوبی است که بچه‌ها دارند و در این مدت خوب تمرین کرده‌اند.

مهاجری تصریح کرد: بچه‌های جایگزین با تمام توان و دلِ شیر فردا به میدان می‌آیند. همین بازیکنان جوان و باتجربه نوید روزهای خوب را برای نساجی می‌دهند و فردا نیز با غیرت و همدلی مقابل پرسپولیس بازی می‌کنند تا نشان دهند که چقدر شهرشان را دوست دارند. نتیجه در بازی فردا برای من مهم نیست و اگر خدای ناکرده در بازی فردا نتیجه هم نگیریم فکر می‌کنم چیزی از ارزش‌های بازیکنانمان کم نشده است. من تا همین الان تیمم را از لحاظ عرق پیروز بازی فردا می‌دانم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1335515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =