بعد از نمایش موفق آرش افشین در تیم امید و جام ملت‌ها یکی از تیمهای بوندس‌لیگا خواهان جذب او شده و احتمال حضور او در فوتبال آلمان یا یکی از لیگ‌های اروپایی وجود دارد.

به گزارش ایلنا-مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از پیشنهاد یک تیم آلمانی به آرش افشین بازیکن جوان این تیم خبر داد.
سیف الله دهکردی ضمن اعلام این خبر گفت:« بعد از نمایش موفق آرش افشین در تیم امید و جام ملت‌ها یکی از تیمهای بوندس‌لیگا خواهان جذب او شده و احتمال حضور او در فوتبال آلمان یا یکی از لیگ‌های اروپایی وجود دارد.»
مدیرعامل فولاد در مورد شکست فولاد مقابل پرسپولیس هم گفت:« بازیکنان ما مقابل پرسپولیس بازی بدی را ارایه ندادند هر چند که توقع ما برای ارایه نمایش بهتر از بازیکنان تیم بیشتر بود.آنها توانایی شان بیشتر از آن چیزی که مقابل پرسپولیس از آنها دیدیم،بود.»
دهکردی در ادامه از سیاست های باشگاه فولاد در مورد پرورش بازیکن صحبت کرد و گفت:« ما در فوتبال به فکر قهرمانی نیستیم و تمام هم و غم ما این است که بهترین بازیکنان را از طریق تیم های پایه به فوتبال ایران معرفی کنیم. بازیکنانی مانند مهرداد جماعتی، آرش افشین و بختیار رحمانی که حالا در فوتبال ایران می درخشند. در حال حاضر هم تمام تمرکزمان روی این است که در رده نوجوانان، جوانان و امید بهترین تیم‌های کشور را داشته باشیم.»

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 133564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =