پول‌پاشی رپر سرشناس در محله فقیرنشین

خراسان نوشت: ویدئویی از پول پاشی یک رپر آمریکایی به مناسبت کریسمس، حسابی در فضای مجازی پر بازدید شد.

بلوفیس، رپر آمریکایی در این ویدئو روی خودروی شاسی بلندش در یک محله فقیر نشین ایستاده و روی سر مردمی که آن جا ایستاده اند پول می ریزد و مردم بی خانمان و فقیر هم روی زمین در جست وجوی پول ها هستند.

کاربری نوشت: «به نظر میاد بخشی از یک کلیپ باشه و با این کار کلی تبلیغش رو کرده.» کاربر دیگری نوشت: « اگه این رپر قصد کمک به فقرا رو داشته، این کار ساده لوحانه و مبتذل ترین راه ممکن برای کمک به اون هاست.»

کاربری هم نوشت: «الان این غرب دوستا میان میگن اینا همش الکیه... آمریکا بهشته... اصلا فقیر نداره... همه خوشبخت هستن!» کاربر دیگری هم نوشت: «این بیشتر شبیه خودنمایی یک اعلی حضرت برای رعایایش بود تا کمک به فقرا.»

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1336272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بردیا IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    1 0
    فیلم جوکر رو ببینید.
  • محمدرضا IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 1
    تنها در دین اسلام نه بلکه همه ادیان الهی حفظ کرامت فقرا تاکید شده دراحادیث امده است که مولی امیرالمومنین طوری به فقرا کمک می کردند که خیلی مخفیانه بود یعنی چه که یک فرد پولدار برسر قفرا پول پاشی کند خب اگه راست میگی میخوای کمک کنی بذار توی پاکت محترمانه بهشون بده این غربی ها واقعا عجیبن !!!
  • علیرضا IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
    0 0
    این کار رپر آمریکایی بسیاراشتباه هست از نظرعقلانی درست نیست از یک دیدگاه یک بی احترامی به مردم هست که بر سر مردم پول میریزه مردم ساده و فقیر هم برای بدست آوردنش اینور اونور میرون اگه قصد این رپر کمک هست مثب یک انسان تقدیم کنه نه از بالای ماشین شاسی و اینگونه رفتار کنه. هم جنبه تبلیغاتی داره هم بی احترامی به مردم هست