در طرحهای پژوهشی استان چهارمحال وبختیاری به رونق تولید توجه ویژه شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم پژوهش در طرح‌های مطالعاتی گفت: در تهیه طرح‌های پژوهشی استان به رونق تولید، افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری توجه جدی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از روابط عمومی استانداری ،اقبال عباسی شامگاه شنبه در کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: احیای واحدهای تولیدی راکد و طرح‌های دانش‌بنیان در تهیه طرح‌های پژوهشی مورد توجه مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

وی افزود: یک درصد اعتبارات جاری دستگاه‌های اجرایی به پژوهش اختصاص داشته که هزینه‌کرد آن در محل خود ضرورت دارد.

عباسی تصریح کرد: توجه به مسایل زیست‌محیطی در تهیه طرح‌های پژوهشی روند توسعه در بخش‌های مختلف را تسریع می‌کند.

وی یادآور شد: ۲ گروه کاری شامل "فناوری و نوآوری" با دبیری پارک علم و فناوری و "آموزش و پژوهش" به دبیری دانشگاه شهرکرد زیرمجموعه کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری تشکیل و فعال شده است.

رییس کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پیشنهادهای این گروه‌های کاری باید مورد بررسی قرار گیرد و درخصوص آن‌ها اظهارنظر شود.

وی گفت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری استفاده از پژوهش‌های کاربردی تهیه شده در استان را در دستور کار قرار دهند.

عباسی تاکید کرد: در این صورت می‌توان سریع‌تر، آسان‌تر و دقیق‌تر به پیشرفت‌های پایدار در بخش‌های مختلف توسعه‌ای چهارمحال و بختیاری دست یافت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1336278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =