استاندار مرکزی:زمینی ۳۲۰متری برای توسعه مدرسه بیمارستان به موسسه حامی یار واگذار می شود

آقازاده استاندار مرکزی در افتتاح مدرسه بیمارستان حامی یار که در بیمارستان امیرکبیر واقع است، زمینی ۳۲۰متری را برای توسعه آن به این موسسه واگذار کرد.

به گزارش خبرآنلاین  استان مرکزی، استاندار مرکزی، یکشنبه در آیین افتتاح مدرسه بیمارستان حامی یار در اراک، با اشاره به عمر کوتاه موسسه حامی یار بیان کرد: این موسسه  اقدامات بسیار خوبی در راستای حمایت از بیماران نیازمند بویژه کودکان مبتلا به سرطان که متاسفانه یکی از آلام جامعه است، انجام داده است.

سید علی آقازاده با اشاره به سرآمد بودن استان مرکزی در داشتن خیرین تصریح کرد: خیرین استان در تمام حوزه های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و کمک به نهادهای حمایتی در کشور سرآمد بوده اند و در تمام مناسبات انسانی، اجتماعی و اخلاقی با حضور موثر خود خدمات خوبی را انجام داده‌اند واین نقطه اوجی است برای آن که استان به خود ببالد.

وی در رابطه با تعداد افراد تحت پوشش این موسسه اظهار کرد: در استان حدود ۲۴۰ کودک زیر ۱۸ سال تحت پوشش موسسه حامی یار هستند و  ۲۲۰ معلم به صورت داوطلبانه، وقت گذاشتن وتجربیات و اندوخته های علمی وتجربی خود را در اختیار این کودکان قرار می دهند.

آقازاده خطاب به مسولین استانی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان باید از این موسسه مردمی حمایت های لازم را انجام دهند که در این خصوص استانداری مرکزی نیز از هیچ کوششی دریغ نمی کند.


استاندار مرکزی از واگذاری زمینی ۳۲۰ متری برای توسعه مدرسه بیمارستان به این موسسه خبر داد وخاطر نشان کرد:امیدواریم  با تعامل دستگاه های دولتی و خیرین سلامت،  تکمیل این پروژه با سرعت بیشتری پیگیری شود وبرای ساخت هم حتما کمک خواهیم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1336693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =